שלום לכל המייעצים והמייעצות , קוראים לי נחום והסיפור הוא כזה :
אתחיל מזה שאני עובד בשוק ההון בחברה מסודרת ולאחרונה קודמתי לתפקיד המנהל במקום שבו אני עובד יחד עם עוד מישהי אנחנו מנהלים את המחלקה , אנחנו צוות של עשרה איש , חייב לומר שזו פעם ראשונה שאני מבצע תפקיד של מנהל .
רוב הצוות חדש ואני זה שראיינתי וקיבלתי את העובדים החדשים לעבודה, הבעיה מתחילה בעובדים הותיקים שזה בערך שתי עובדות שלא שמות קצוץ , הן ותיקות בחברה יחסית , אחת ותיקה ממני בחצי שנה והשנייה ותיקה אבל לא יותר ממני .
כל הערה או דבר שאני אומר להן מסתיים בפרצופים או בתגובות לא ענייניות , דבר שלא קרה כשהיה מנהל אחר . זה נראה לי כמו גן ילדים ולי נמאס מזה!
עם אחת כבר עשינו שיחה ונראה שהיא התיישרה יחסית אבל עם השנייה לא , חשבתי לפנות למנהל שמעליי שיטפל בבעיה כי לי כבר נמאס!
מה עושים ? כיצד להתנהל ?
נ.ב: חשוב לציין שעוד כמה חודשים אני צריך לפטר עובדים כי אנחנו עוברים לתוכנה חדשה ! וחשבתי לשים אותן בראש הרשימה , אבל זה אומר להמשיך במצב הזה עוד כמה חודשים ואני עוד שנייה מתפוצץ
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות