עבודה וקריירה עבודה וקריירה
 
שאלה 206790
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

קיבלתי קידום ונהייתי מנהל, איך להתנהל עם העובדים הותיקים שלא שמים קצוץ?

נחום בן 30 | כתב את השאלה ב-25/02/18 בשעה 21:04

שלום לכל המייעצים והמייעצות , קוראים לי נחום והסיפור הוא כזה :
אתחיל מזה שאני עובד בשוק ההון בחברה מסודרת ולאחרונה קודמתי לתפקיד המנהל במקום שבו אני עובד יחד עם עוד מישהי אנחנו מנהלים את המחלקה , אנחנו צוות של עשרה איש , חייב לומר שזו פעם ראשונה שאני מבצע תפקיד של מנהל .
רוב הצוות חדש ואני זה שראיינתי וקיבלתי את העובדים החדשים לעבודה, הבעיה מתחילה בעובדים הותיקים שזה בערך שתי עובדות שלא שמות קצוץ , הן ותיקות בחברה יחסית , אחת ותיקה ממני בחצי שנה והשנייה ותיקה אבל לא יותר ממני .
כל הערה או דבר שאני אומר להן מסתיים בפרצופים או בתגובות לא ענייניות , דבר שלא קרה כשהיה מנהל אחר . זה נראה לי כמו גן ילדים ולי נמאס מזה!
עם אחת כבר עשינו שיחה ונראה שהיא התיישרה יחסית אבל עם השנייה לא , חשבתי לפנות למנהל שמעליי שיטפל בבעיה כי לי כבר נמאס!
מה עושים ? כיצד להתנהל ?
נ.ב: חשוב לציין שעוד כמה חודשים אני צריך לפטר עובדים כי אנחנו עוברים לתוכנה חדשה ! וחשבתי לשים אותן בראש הרשימה , אבל זה אומר להמשיך במצב הזה עוד כמה חודשים ואני עוד שנייה מתפוצץ

 
הזמן
 
דווח
 
נהל

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (6) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "עבודה וקריירה"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות

שאלות חדשות ב AskPeople  

טוען...
הצג עוד שאלות חדשות