אני עובדת בתחום שירות לקוחות ולא פעם יוצא לי להיתקל בלקוחות שדורשים עולם ומלואו. מדובר בתחום הסלולר ואכן אפשר להבין תסכול של אנשים בגלל תקלות בדבר כזה יקר,יחד עם זאת אנשים מגיעים מראש עם תשובה ספציפית שהם רוצים לשמוע ושום דבר אחר לא מתקבל. פונים אליי בדבר בעיה שאני יכולה לפתור, אך הם בכלל לא מעוניינים לפתור וישר דורשים שיחליפו להם את המכשיר, לפעמים במקרים אבסורדיים לגמרי. למשל אפליקציה כלשהי שגורמת לבעיה - זה אפילו לא תקלה!! מבחינתם - קיר. אני יכולה עד מחר להציע להם פתרון, הם לא מעוניינים ורק רוצים לקבל דבר חדש שכנראה אותו דבר יקרה גם בו בגלל שזה נובע מהשימוש שלהם...
השאלה שלי כאן היא למה הצרכנים במדינה הזאת דורשים כל כך הרבה? ממה המנטליות הזאת מגיעה? למה אי אפשר לפנות ולהסכים לקבל עזרה, למה ישר לפנות בדרישות בלי בכלל להקשיב?
אני מבינה את הלקוח ששילם הרבה ורוצה לקבל שירות, מה שאני לא מבינה זה למה ישראלים באים ישר בדרישה וצעקות ולא מוכנים להקשיב בכלל?...
אגב אני מקווה שמי שקורא את השאלה שלי יעצור לרגע ויחשוב שמי שעונה לו בצד השני של הקו הוא רק אדם שמנסה לעזור...
אבל מעבר לזה, מה גורם לאנשים בארץ להתנהג ככה?
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות