0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

זה שאני ערביה אומר שכל הגברים היהודים לא ירצו איתי קשר רציני?

מתלבטת בת 24 | כתבה את השאלה ב-06/05/18 בשעה 21:52

אז ככה...אני כבר לא יודעת מה לעשות. כבר המון זמן שאני רוצה להיות בקשר רציני עם מישהו. רציני במובן של לצאת ביחד לדבר באמת, לצאת לקולנוע לאכול ולבלות בעיקר. מישהו לפתח איתו אינטימיות ובעיקר פרטנר קבוע לסקס. אבל העניין הוא שכל פעם שאני נפגשת עם גבר יהודי ואומרת לו שאני בקטע של קשר רציני הוא ישר נרתע. תופס רגליים קרות ונעלם אחרי הפגישה הראשונה או קצת אחרי, ללא תלות בשאלה של איך היה הדייט. וזה כבר מחרפן אותי ממש...ברמה שאני לא יודעת מה לעשות. אני חושבת שבסהכ אני בחורה איכותית (אני אומרת את זה למרות שאני שונאת תיאורים כאלה), אני טיפוס רציני מאוד, לומדת עובדת, עושה הרבה ספורט, בליינית. בקיצור, אני כן חושבת שכל אחד היה נהנה בחברתי, אני מאוד חברותית ואפילו הייתי אומרת כיפית (תלוי עם מי אני).
אבל עממה, אני ערביה. נראה לי שזה מרתיע גברים ואני לא יודעת איך איך להתמודד עם זה. אני חושבת שכשאני אומרת שאני מחפשת קשר רציני גברים חושבים מייד על חתונה וכמובן שעם ערביה זאת לא אופציה. אבל כמובן שהם טועים...אני ממש לא מחפשת להתחתן ואני אפילו לא התאהבתי. אני אפילו לא יודעת אם אני מסוגלת להתאהב. ואת זה תכלס רוצה למצוא..להתאהב
בכל מקרה, מהצד שלי אני יכולה להבין גברים יהודים..שלצאת עם ערביה זה סיפור בגלל הסביבה ואולי הוא לא לא ירגיש בנוח להציג אותי מול חברים. אני מבינה שלגבר איכותי יש את האופציה למצוא מישהי גם איכותית שהיא יהודיה, מבלי לספוג את העלות של לצאת עם ערביה. גם הpool של היהודיות האיכותיות כנראה יותר גדול. אבל עדיין, אני כן חושבת שאני נראית טוב (ברמה שאני יכולה להשיג את מי שאני רוצה), חוץ מהעובדה שאנשים לא יודעים לזהות שאני ערביה. האם אתם חושבים שגבר איכותי לא היה מסכים לצאת עם מישהי ערביה? האם זה בכלל אבוד מראש ואף גבר לא ייקח אותי ברצינות לקשר בגלל שאני ערביה?

אני אישית לא ממש הטיפוס הדתי, למרות שכן מאמינה באלוהים. אבל אנשים לא ממש מנחשים את זה, כי אני ממש ליברלית ולכן לדעתי זה שאני ערביה זה רק עוד פרט יבש כמו צבע שיער. זה לא משליך על האישיות שלי כמעט בשום צורה. ולי הדת של הבן אדם שאיתי לא משנה לי. כמובן שהאמונות של הבן אדם משנות (מאמין או לא, חילוני או לא). אני גם לא קוראת חדשות והשיחות איתי הן ממש שיחות רגילות לחלוטין, ממש לא עוינות או נוגעות בפוליטיקה. האם זה לא מספיק?
האם זה שאני ערביה אומר שאף גבר איכותי ייקח אותי ברצינות לקשר?

האם אף גבר איכותי לא ייקח אותי ברצינות לקשר בגלל שאני ערביה?

זה אבוד...ערביה זה טרן אוףףף וכל מי שאומר אחרת משקר
 
576
זה תלוי מי...יש אנשים איכותיים שזה לא משנה להם
 
327
סיטואציה מסובכת. בכללי אפשרי אבל מאוד בעיתי
 
202

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (95) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות