היי, אני עובדת במוקד טלפוני אינפורמטיבי של מוסד אקדמי מוביל בארץ מעל שנה וחצי. מוקד זה הוא מוקד של סטודנטים העונים על שאלות שונות. ולצערנו בזמן האחרון הרבה עזבו את העבודה ויש חוסר בעובדים. ואני חייבת לציין על מנת לעבוד במוקד חייבים להיות סטודנטים פעילים. ומה שקרה המנהלת שלי קידמה עובדת להיות אחמשית שהיא התקבלה מלפני חצי שנה ואותה עובדת הייתה אמורה להתחיל את הלימודים באוקטובר ומשום מה החליטה לדחות את הלימודים בשנה והיא לא סטודנטית בכלל! בנוסף אותה נציגה אין לה ידע בכלל היא כל הזמן בטלפון ורואה סדרות במהלך משמרות והמינוי שלה הוא אבסורדי! אני משערת שהקידום נעשה בין היתר בשל כך שהמנהלת סינג'רה אותה ללכת לכנסים של מתעניינים והיא קיבלה כמה מיילים של תודה על השירות. אני חייבת לציין שהמצב הזוי כי אני יכולה ללמד אותה את העבודה! אם אני רוצה לפנות לאחמש/ית אז אני מצפה שיהיה להם ידע מקצועי.בכל אופן אני ועוד עובדות אחרות ותיקות מתלבטות מה לעשות. זאת ממש תקיעה של אצבע בעיניים של העובדות והעובדים שרצו להתקדם. בכל אופן כרגע החלטנו לחכות עם ההחלטה כי עדיין זה נשמע לנו מוגזם לפנות למנהלת אבל אני אשמח לדעת מה יש לחוכמת ההמונים להציע.
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות