אני עובדת מזה שנה במכירות וגם עושה עבודה לא רעה.
תמיד מתבלטת בין המוכרים הכי טובים ברשת אבל הבעיה שלי היא שאני מעולם לא אוהבת את העבודה הזאת ולא את האנשים.
אני עובדת עם כל הפלחים באוכלוסיה - יהודים חילונים, דתיים וחרדים, ערבים ובני מיעוטים, תיירים מהמון מדינות ועוד.
וקשה לי עם כולם ברמת היום יום. אני לא מצליחה לתפקד בעבודה כמו שצריך מרוב שאנשים מכעיסים אותי כל היום עם החוצפה וההתנשאות שלהם.
אני מגיעה למצבים שאני אפילו לא יודעת מה לענות ללקוחות, רבים מהם מבקשים ממני שאני אעשה להם הנחת עובד בנוסף למבצעים הקיימים (משהו שאפילו בשבילי לא יכול לקרות), דרישה להנחות נוספות כשאני פשוט לא יכולה כי זו רשת והמחירים לא על פי החלטתי. אנשים קונים 80 מוצרים בה ומקבלים על ההנחות הקיימים אז כשקונים מוצר אחד או שניים בטח שלא יהיו לי.
אנשים שמזלזלים במוצר כי פשוט יש שם רע לחברה למרות שהיא באמת טובה ואיכותית והם מנסים לשחק לי אותה מבינים למשל כשאני מסבירה שאנחנו עומדים בתקנים הבין לאומיים שהם המקסימום לאיכות באותו מוצר אנשים טוענים שאין בעיה עם זה שאנחנו מעל התקנים, פשוט לתקנים יש רף מאוד נמוך... כשהם פשוט לא מקשיבים למה שאני אומרת שהתקנים הם המקסימום...
הבעיה היא שזו לא חלק מהאוכלוסיית הלקוחות שלי אלא כמעט רובה ואני בטוחה שבכל תחום זו תהיה הגישה: לנסות לנצל, לעצבן, להוריד, לזלזל במשהו שאין להם פשוט מושג קלוש בו...
ואני כבר לא מבינים איפה פה אני טועה?
מאיפה האומץ והחוצפה של אנשים לצרוח ולקלל (היו מקרים בודדים) כשהם לא קיבלו את מה שהם רצו אלא היו צריכים לשלם כמו אחד האדם שחלילה לא יירד להם מהכבוד...?
אשמח לעצות
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות