היי, יש לי התלבטות לגביי גבולות בעבודה. אני חיילת משוחררת, ולפני חצי שנה התחלתי לעבוד במשרדים שאני פקידת הקבלה בהם. מההתחלה הובהר לי שברגע שהמנכ"ל מגיע בבוקר עליי להכין לו כוס קפה. בהתחלה זה היה לי מוזר - ברמה שהרגשתי טיפה מושפלת , אבל התרגלתי בסופו של דבר , אני מכינה לו את הקפה וממשיכה בעיסוקיי. לאחרונה, המנכ"ל מבקש ממני (יותר נכון דורש) שאסדר לו את החשבונות חשמל+מים+ביטוח וכו' הפרטיים שלו. בהתחלה הוא היה מבקש ממני לסרוק לו מסמכים, משם זה נהפך ללסדר לו את ההוצאות בטבלת אקסל, וכרגע זה גם להתקשר לגורמים שציינתי ולבקש חשבוניות / לרדת לעומקם/ להבין למה הוא משלם סכום כזה וכו'...כל הדברים הנ"ל זה הדברים הפרטיים שלו. אני מרגישה כמו העוזרת הפרטית שלו, וזה לא נעים לי כל כך. לפעמים הוא דורש ממני לדבר עם גורמים על נושאים שאני אפילו לא מבינה , וכשאני נתקלת בבלבול ונותנת לו תשובות לקוניות - הוא נותן לי תחושה שאני איזה מטומטמת. לפעמים הוא נותן לי תחושה שהוא מעריך אותי מאוד ומפרגן לי, אבל כשאני עושה את הדברים האלו זה מרגיש לי לא נכון. השאלה שלי - האם אני מגזימה? האם זה בסדר שהמנכ"ל ידרוש ממני לדאוג לו לעניינים הפרטיים?
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות