שאלה 26602
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

מתקשה עם בנות, מרגיש דפוק, איך לגרום לבחורה להתאהב בי?

אביב בן 23 | כתב את השאלה ב-26/04/14 בשעה 09:31

היי,

רציתי לשתף אתכם ולהתייעץ לגבי בעיות שיש לי בחיי הזוגיות שלי. האמת שלא חשפתי את זה בפני אף אחד עד היום, אז אני די חושש. אני מקווה שלא אחפור יותר מדי :)

אני אתחיל מההתחלה: אין לי חברה ולא הייתה לי חברה עד היום. וזה מה שפחות מפריע לי. מה שיותר מפריע לי זה שאני אף פעם לא מצליח להגיע לרמה של דיבור עם בחורה מעבר לנושאים בנאליים כמו עבודה/לימודים וכו'. כלומר אני לא מצליח אף פעם להתקדם בנושא הזה עם בחורות, וזה מה שמעצבן אותי. אני בטוח שאף בחורה לא חשבה עליי אף פעם באופן מיני ואפילו לא קרוב לזה, וזה פשוט מתסכל אותי. אני לא יודע לפלרטט, וזה פשוט גורם לי אפילו לא לנסות.

היו מספר פעמים שבהן אני חושב שבאמת התאהבתי. הבעיה שלי היא שאני "מתאהב בראש", ואני אסביר את עצמי. אני מכיר בחורה בעבודה/לימודים כך שאני הולך לראות אותה די הרבה זמן, אפילו כל יום. אנחנו מדברים מדי פעם שיחות חולין, צוחקים מדי פעם וכו' הכל בקטע ידידותי. פתאום, אחרי כמה זמן, אני מתחיל לחשוב בראש שלי שזאת בחורה טובה, אחת שמתאימה לי ואני רוצה להיות איתה. מפה אין לי פשוט מושג מה לעשות... אז אני ממשיך כרגיל ופשוט לא מצליח להראות לה שאני חושב עליה באופן מיני (אני רושם מיני אבל ממש לא מתכוון לסקס אלא לזוגיות). בינתיים המחשבות פשוט הורגות אותי. אני כל הזמן רוצה להיות לידה, לדבר איתה, להצחיק אותה אבל ממש חושש מזה. אני גם בטוח שהיא לא מרגישה אותו הדבר כלפיי, אבל זה לא עוזר, המחשבות לא עוזבות אותי. בסוף אני נשבר. אני תופס אותה לשיחה ומספר לה הכל. שאני חושב שהיא יפייפיה, שהיא חכמה, ושאני לא מפסיק לחשוב עליה (בערך הכל חוץ מלהגיד שאני מאוהב בה). כמובן שהמסכנה לא מבינה מאיפה נפלתי עליה ואומרת לי (בצורה יפה) שהיא לא מרגישה אותו הדבר כלפיי. מתחילה תקופה של ריחוק בינינו ועכשיו אנחנו אפילו משתדלים לא לדבר אחד עם השני.

אני מתאר את זה כאילו זה קרה לי עם בחורה אחת, אבל לא כך הדבר. זה קרה לי עם שלוש בחורות שונות (בצורה כזאת או אחרת) במשך תקופה של כשנתיים. בפני אחת לא באמת התוודיתי (למרות שרציתי לעשות את זה), אבל זה פחות חשוב. מה שחשוב זה שזה חזר על עצמו.

ניסיתי לחשוב עם עצמי למה זה קורה לי?

אולי אני פשוט יותר מדי ביישן? אז כן, אני די ביישן, אבל אין לי שום בעיה לדבר עם בחורה שיחות חולין ולצחוק איתה ואני לא משקשק מזה.

אולי אין לי מספיק ביטחון עצמי? מאוד יכול להיות, אבל בכל מקרה אין לי שום סיבה לכך. יש לי תואר ראשון ואני לומד לתואר שני, אני קצין בצבא כרגע וכשאשתחרר העתיד שלי ורוד מבחינת המקצוע בכל חברת היי טק. אני לא שמן או משהו ואני עושה ספורט (ריצות) ואף פעם לא הייתה לי בעיה עם המראה החיצוני שלי.

אולי אני בררן מדי? יכול להיות. אני אוהב בחורות כאלה שהן "ילדות טובות", אחת שלא מעשנת בכלל ולא שותה יותר מדי (עדיף לא שותה בכלל), שתהיה חכמה (מאוד חשוב). המראה החיצוני פחות חשוב לי. באמת כבר לא קיימות "ילדות טובות" כאלה?

אולי אני לא מחפש במקומות הנכונים? אני לא כל כך אוהב לצאת לפאבים ולמועדונים אני בכלל לא מתקרב, אבל אני אוהב לצאת למסעדות, לעשות טיולים וכו'.

אז כנראה שהסיבה האמיתית היא שאני קצת "דפוק" מכל כיוון אבל רק טיפה :(

לא יודע מה לעשות. יש לכם עצות איך לגרום לבחורה להתאהב בי? או אולי אני צריך לשנות את הדרך שבה אני מתאהב?

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (8) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות