שאלה 281213
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

בנים מנסים לתפוס את תשומת הלב שלי וזה מציק לי. מה לעשות? בבקשה אל תשפטו אותי

סתומה בת 15 | כתבה את השאלה ב-23/02/20 בשעה 19:53

הגעתי לבית ספר חדש חודשיים אחרי תחילת השנה ואז סוג של עירערתי לחלק מהבנות את הביטחון(לפי מה שאמרו לי) כולם אמרו לי שאני יפה(מורות, היועצת, התלמידים, כולם) והייתה ילדה אחת שהעירה לי על זה במיוחד. היא כל הזמן גרמה לי להרגיש לא בנוח עם זה שאני יפה יותר ממנה. היא כל הזמן אומרת לי אוף את מורידה לי את הביטחון, את יפה מידי, הלוואי שהייתי כמוך, למה אני לא כמוך וכאלה(וזה תמיד בטון מאשים כזה) ואני מרגישה שכל הזמן הכל סובב סביב איך אני נראת. גם סתם בלי קשר כשרק הגעתי היא אמרה שאפילו /// אמרה שאני יותר יפה ממנה (/// היא נרקיסיסטית או משהו כזה) או שהיא באה אליי ואומרת לי שהיא שאלה את הבנים מי הכי יפה וכולם אמרו שאני, אני לא באה להשוויץ, אני גם בעצמי לא חושבת שאני כל כך יפה, ואם לומר את האמת כל פעם שהיא אמרה לי משהו כזה זה רק הוריד לי את הביטחון, התחלתי לשים לב איך בנים מסתכלים עליי ושכל הבנים מנסים להשיג את תשומת הלב שלי וזה הרגיש לי כל כך רע כי ל-/// יש קראש על ילד שכל הזמן עליי ואנחנו די חברות כזה, בנוסף, אני ביישנית והילד הזה כל הזמן מציק לי ואני מבינה שהוא בסך הכל מנסה לדבר איתי וזה אבל זה באמת כבר לא נעים לי ואני לא יודעת איך לומר לו להפסיק.. אפילו חבר שלו אמר לו שהוא מטריד אותי כבר ושהוא צריך להפסיק(הוא לא נוגע בי או משהו, הוא עושה משהו ספציפי אחר אבל אני לא יכולה להגיד מה כי אולי הם גם מסתובבים באתר..) בקיצור, אני באה להתלונן על זה שאני יפה.
דרך אגב, אפילו עם כמה שמחמיאים לי אני לא שלמה עם עצמי אז סתם שתדעו שלא משנה איזה ניתוח תעשו ומה תזריקו, להרגיש שלם עם עצמך זה משהו מבפנים.

אין קשר לנאמר למעלה.. לאיזו מגמה עדיף לי ללכת(אני יכולה לאיפה שאני רוצה, כל הציונים שלי מעל 90, ממוצע 94 והקבצה א במתמטיקה ואנגלית)

ביוטכנולוגיה
 
4
פיזיקה וביולוגיה
 
15
אחר(בתגובות)
 
2

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (4) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מתבגרים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות