שאלה 286912
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

לא מפסיקה לבכות - הקשר שלי נהרס בגלל הקורונה. מה לעשות?

אנונימית בת 17 | כתבה את השאלה ב-22/04/20 בשעה 09:34

מאז כל ההסגר הזה הקשר שלי ושל חבר שלי רק הולך ומדרדר
אנחנו ביחד כבר חצי שנה ומאז שהתחיל ההסגר לא הפסקנו לריב, דברים טפשיים ותמיד פשוט פתרנו אותם
אתמול רבנו וכבר לא היה לי כוח ומתוך עצבים אמרתי לו שאני רוצה שניפרד, בהתחלה שיחק אותה כאילו לא אכפת לו ואמר לי אם זה מה שאת רוצה אני לא אחזיק אותך בכוח.
היום בבוקר שלח לי הודעה ורשם לי ככה את רוצה לסיים את זה ברגע? והתחלנו לדבר קצת, הרגשתי זלזול, עונה לי בדיליי, מתנתק כל רגע, כאילו אני שופכת את
הלב והוא פשוט עונה לי אין לי מה להגיד לך, הרגשתי שלא אכפת לו וזה שבר אותי באמת אני עד עכשיו לא מפסיקה לבכות, מה שהורג אותי זה שבהתחלה זה לא היה ככה, בהתחלה הוא היה נלחם עליי ממש, כל ריב טיפשי שסתם עשיתי בשביל לקבל צומת לב הוא פשוט היה נלחם ורושם לי כמה הוא אוהב אותי ושהוא לא יוותר עליי בעולם וכמה אני חשובה לו. אני מתגעגעת לבן אדם הזה שהיה בתחילת הקשר שלנו, עוד לפני הריב הזה היו לילות שהייתי בוכה מגעגועים לפעם, באמת שלא היו גברים כמוהו ואני ככ אהבתי את זה.
כל זה התחיל מאז ההסגר, לפני היה לנו הכל מושלם
אני באמת כבר לא יודעת מה לעשות, כרגע בגישה הזו שהוא בא אני מרגישה כאילו מגיע לי יותר ואני יודעת את זה ופשוט מכחישה את זה. אני ככ אוהבת אותו, הוא האהבה הראשונה שלי, זה קשה לי
אשמח לעצות אני לא מפסיקה לבכות

עדכון מאנונימית, שואלת השאלה 2020-04-22 10:41:38

חשוב לי להגיד, זה נשמע כאילו אני הייתי רבה סתם ומשחקת משחקים, אני יודעת את זה ובאמת מצטערת על זה, מרגישה רגשות אשמה ומאשימה את עצמי בכל הדרדרות של הקשר הזה.
בכל מקרה דיברנו כבר אתמול אחרי שאמר לי שרוצה כמה ימים לחשוב על זה ואמר לי שהוא לא רוצה לוותר עלינו, אמרתי לו שגם אני ושאני אוהבת אותו ושאני מצטערת אם אמרתי משהו שלא במקום (למרות שאני לא מתחרטת ככ פשוט היחס שלו היה באמת לר במקום אבל אני מנסה להתחיל הכל חדש ולא לכעוס על דברים שהיו.
עדיין למרות שחזרנו, הקשר לא כמו שהיה, אני פשוט כל כך מתגעגעת ליחס של פעם ו״לרדיפה״ שלו אחריי, הוא הראה לי כל כך הרבה אהבה והיום ממש בקושי. מדברים איזה כמה דקות בווצאפ בערב ולפעמיים בבוקר אבל לא ממש שיחות. חשוב לציין שלא התקשר אליי לטלפון כבר המון זמן, כמעט שבועיים שלושה שלא הייתה לנו שיחה אמיתית וזה חסר לי. אני לא רוצה כל הזמן אני ליזום ולפתוח את השיחות כי במילא הוא רואה אותי כמובן מאליו אז אני מנסה לשחרר קצת בקטע הזה ולחכות שיגיע ממנו.
לא מתפקדת כבר, רזיתי מאוד אין לי תאבון, בקושי אוכלת ולא נרדמת עד הבוקר
שמור עדכון

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (6) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מתבגרים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות