שאלה 290052
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

מאוכזבת מחברה טובה. מרגישה שהיא נטשה אותי. מה לעשות?

נועה בת 24 | כתבה את השאלה ב-17/05/20 בשעה 20:10

היי כולם,
יש לי חברה טובה כבר כמה שנים. לא מחשיבה אותה כאחת החברות ההכי קרובות אליי, אבל היינו נפגשות לעיתים קרובות ומדברות באופן כמעט יומיומי.
לפני חצי שנה פתחתי קיופיד, התחלתי לחפש באמת קשר רציני, מעולם לא הייתי בזוגיות לפני כן. הראתי לה את האפליקציה, ושכנעתי אותה להוריד גם. באותו הערב כשהסתכלנו על בנים, הבן השני בערך שיצא לה היא עשתה לו לייק, התפתחה שיחה ומשם היסטוריה. כבר בזוגיות מעולה ומכילה מאז. איפה הבעיה?
היא לגמרי נטשה אותי. אני יודעת שזה מוכר וחוויתי את זה לא פעם אחת, אבל זה עדיין מאוד פוגע. החבר שלה במקור מחיפה ואני סטודנטית בטכניון (שתינו מהמרכז). בחודשים הראשונים עוד דיברנו מלא ותמיד כשהיא הייתה אומרת לי שהיא באה לחיפה הצעתי לה שניפגש סוף סוף, תמיד תכננו שיום אחד היא תבוא לבקר אותי ונצא ונטייל בחיפה. היא תמיד התחמקה מההצעה שלי או התעלמה ממנה כליל, והרגשתי ממש פגועה. נכון, להיפגש עם הבנזוג רק בסופשים זה לא הרבה זמן. אבל אפשר לקפוץ פעם אחת להגיד שלום, אפילו רק לשתות יחד קפה בדירה לחצי שעה. הבנזוג יכול לבוא גם, ככה שהבילוי משותף. המחשבה הזו שאני לא מספיק "שווה" את הביקור למרות שהיא נמצאת לידי מאוד העציבה אותי והרגשתי באמת ננטשת, בעיקר בשל העובדה שבזכותי הם בכלל הכירו! מאז השיחות שלנו כבר מאוד הצטצמו, אפילו לא שולחת הודעת התעניינות על חיי. בכל פעם שאני רואה תמונות שלהם באינסטגרם אני מרגישה כעוסה, מאוכזבת עליה, ובעיקר רגשות של קנאה כי אני עדיין תקועה באפליקציה וחווה כשלון אחר כשלון בעוד אצלה הכל היה כלכך קל. קשה שלא להשוות וקשה שלא להרגיש את חוסר המזל שצוחק לי בפרצוף וההרגשה הזו עושה לי מועקה בלב, כי אני לא רוצה להרגיש ככה. אני רוצה לשמוח בשמחתן של חברות שלי.
אולי זה כי מעולם לא היה לי בנזוג, אבל אני לא מבינה למה לוותר לגמרי על מישהי שהייתה בחיים שלך הרבה לפני אותו בחור. למה החיים מתפצלים ללפני זוגיות ואחרי זוגיות, למה זה לא יכול לבוא ביחד, בהמשכיות כזו? לצערי היא לא היחידה שאני חווה זאת ממנה, יש לי עדיין מספיק חברות מדהימות אחרות שיהיו איתי תמיד אבל סתם רציתי להעלות את הסוגיה כאן. לא כתבתי לה על זה כלום כי א' זה כבר מאוחר מידי הקשר כבר התפוגג וב' שוב היא לא מהחברות הממש ממש ממש קרוובת שלי. לא ראיתי אותה כחברה לכל החיים אבל אני כן מרגישה הפסד כלשהו כי לפני כן היינו מבלות יחד מלא, יוצאות לברים לשופינג ולים, מדברות וצוחקות. עדיין לא פגשתי את חבר שלה אבל ממה שנראה מהצד הם מתאימים כמו כפפה ליד, ולדעתי תוך שנה כבר יתארסו אפילו (כולם באינסטגרם דוחקים בו להציע כבר).

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (2) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "חברים ואנשים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות