אז אני אתחיל ואומר שאני עובד חדש בחברת שליחויות שאני לא אציין את שמה.
כמה דברים על להיות שליח:
זה לא כזה פשוט בימי הקיץ המאוד חמים וגם לא בימי החורף המאוד קרים.
ממש לא אכפת לי מהטיפ. זמינות בפלאפון וביום חם כוס מים ישמחו אותי יותר מהכל.
ברוב המקרים השליח לא אשם באיחור ההזמנה אלה מי שקובע לו מאיפה מה לקחת, מתי ולמי.
לאחרונה הבנתי שאף אחד מעלינו לא סופר אותנו (אמירה קצת קשה אבל מופנת אל מי שמנהל אותנו. לא הלקוחות).
כשמישלוח לא עובר כמו שצריך אני לא יכול ליצור שום קשר טלפוני (קולי) אם אף אחד שבאמת אחראי לפתור לי את הבעיה. הנוהל הוא שאיתנו השליחים בחברה עובדים רק בהודאות. באמת? אני נהג קטנוע ויש לי משלוחים להסוף. אין לי זמן להוריד את הקפפות לחנות בצד ולהתחיל להתכתב בלי לדעת אם מי שנמצע בצד השני באמת מבין את הסיטואציה. אני מנשה ליעל את העבודה ולא להקשות על כולנו. אבל לא! רק הודעות.
משמרות - אני מחויב ללפחות שש שעות ולפחות משמרת שישי או שבת אחת.
אז אני רוצה לעבוד אבל מתוך כל השש משמרות שאני מגיש אני מקבל רק 3 וגם הן לא מלאות ועוד על זה גם משמרות שבכלל לא בקשתי.
האם זה דבר תקין שאין לי את הזכות לפחות לדעת שאני אני הולך לקבל משמרת שבכלל לא בקשתי? האם זה כל כך קשה להתקשר לומר "שליח. אני נהלץ לשבץ אותך במשמרת שלא בקשת אבל אין לי אף אחד אחר"?
ונאמר לי במפורש ש"לא" ("ממש לא").
האם אתם הייתם מסכימים שיתייחסו אליכם ככלבי רגל שהומרים להם ארצה והם יושבים? התחושה היא שמצפים ממני לשלמות אבל למעלה יש זריקת אחריות מוחלטת וחוסר רצון לתקשר אם מי שלמטה לרמה של 0 ביחסי אנוש.
אנחנו לא יודעים מה הסידור של כולנו. אנחנו יודעים רק מה המשמרות שלנו בפרט ואם אנחמו מקבלים 18 שעות עבודה בשבוע אין לנו שום דרך להשוות מי יותר קרוב לצלחת והאם חלוקת העבודה היא הוגנת.
אז האם אני מצפה ליותר מידי ממקום העבודה שלי?
ומה אתם הייתם עושים?
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות