שאלה 317744
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

מפחדת ליפול בתחקיר ביטחוני ושכל התכנית שלי לעתיד תיהרס

צהובה בת 18 | כתבה את השאלה ב-06/02/21 בשעה 13:20

היי, קודם כל תודה לעונים, תודה לקוראים, בבקשה שרק מי שיודע ומבין בנושא יענה:)
אני אמורה להתגייס עוד חודשיים לחיל המודיעין לתפקיד מעולה בעיניי אבל אני לא אגיד אותו כאן, יש לי עוד כמה ימים תחקיר ביטחוני רמה 02 טרום גיוס שבעקבותיו אדע אם אני סופית בתפקיד שלי, שכבר השתבצתי אליו מזמן.

א. זה קצת מביך אבל יש לי כבר מעל ארבע שנים עמוד אינסטגרם פרטי אליו אני מעלה בדיחות וכל מני עדכונים על החיים שלי, על שאיפות ומחשבות ודעותיי. זהו עמוד בשביל חברים מהמציאות ומהרשת והוא תמיד היה פרטי, אני מאשרת רק את מי שווידאתי שלא מזיק.
זאת יכולה להיות בעיה בתחקיר? כי תכלס זה עמוד ברשת חברתית ולמרות שהוא נעול יש שם הרבה פרטים על החיים שלי, שבמשך ארבע שנים תיעדתי והעלתי בסביבות העשרים פוסטים ביום. מבחינתי זה לא מזיק אבל בתור אנשים שמבינים בעניין, יש מצב שיפסלו לי תחקיר ביטחוני בגלל זה? אני מוכנה גם למחוק את העמוד כמובן
והאם למחוק אותו לפני התחקיר יכול לטשטש את כל העקבות ואני פשוט לא אזכיר את העמוד, יכול להיות בסדר?
ב. אני משתמשת כבר קרוב לחצי שנה בקנביס, לא בקטע רפואי, סתם לכיף ואין לי תלות. בין פעם ביומיים לפעם בחודש, זה משתנה ותלוי. אני לגמרי יכולה להפסיק ואני גם מתכננת להפסיק בגלל שבשירות הצבאי זה אסור ואני לגמרי אקפיד על זה. ניסיתי לעשן קנביס שלוש פעמים אבל זה לא הלך אז אני צורכת אותו באמצעות אכילים. קניתי כמות באוקטובר ומאז אני לא אקנה יותר, פשוט אוכלת עד שייגמר ונשאר לי ממש קצת לפעם האחרונה. לדעתכם יכולים לפסול אותי רק על זה?
ג. הלכתי לטיפול פסיכולוגי ופסיכיאטרי שלושה חודשים עד דצמבר האחרון כי הייתי בתקופה קצת קשוחה, הייתי פעם בשבוע אצל פסיכולוג ולקחתי כדורים נוגדי חרדה לאורך התקופה הזו, הפסקתי כשראיתי שהם לא עוזרים, באישור של הפסיכיאטר כמובן. לדעתכם הם יראו בי חלשת אופי, חסרת כוחות נפשיים לתפקיד? הם יכולים לפסול אותי רק על זה? אני במקום יותר טוב בחיים שלי ואני כבר לא לוקחת שום כדור פסיכיאטרי.

עבדתי קשה מאוד בשביל להגיע לתפקיד הזה, אני וההורים שלי ממש לא מסתדרים ואפילו גרתי בנפרד במשך תקופה, אני אעשה הכל בשביל קריירה צבאית ואני מרגישה שרק המערכת הזאת תעזור לי. אני רוצה להתגייס לתפקיד שנתנו לי ולהמשיך במסלול הזה, אני רוצה להיול חלק מצה"ל. סליחה על הצהיבות:) אני מרגישה שיש סיכוי שלא אעבור את התפקיד אם אגיד את כל האמת, אבל צריך להגיד אותה ואני לא מתכוונת להסתיר. אני לא יודעת מה לדמיין כבר, בבקשה תגידו מה הסיכויים שאעבור ואת האמת המכוערת, מבקשת עצות ותשובות:)

לדעתכם יש סיכוי שאפול בתחקיר?

כן, בוודאות תיפלי
 
1
לאו דווקא תיפלי
 
3

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (3) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מהבקו"ם... ועד מתי?!"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות