היי אצלי בעבודה החליטו להכניס לצוות גם אופציה של תמיכה פרונטלית ללקוח מרחוק, ברגע שלקוח מתקשר מבקשים לפתוח מצלמה כדי שהלקוח יראה עם מי הוא מדבר. רוב העובדים לא מרגישים בנוח עם האופציה הזאת, האם יש חוק שיכול להגן עליהם ? בחברות גדולות כמו סלקום והוט ועוד לא קיימת אופציה כזאת, האם מותר למעסיק לדרוש דבר כזה?
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות




















כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות






































2025