0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

דימום שבוע אחרי פוסטינור

יעלי בת 23 | כתבה את השאלה ב-01/08/21 בשעה 11:28

היי. לפני שבוע קיימתי יחסי מין והקונדום נקרע כשהוא גמר . . חצי שעה אחרי זה כבר הייתי בסופר פארם וקניתי פוסטינור. היום בבוקר ראיתי שיש לי דימום. לא דימום מאסיבי אבל כן דימום . את המחזור החודשי אני מקבלת ב8 לחודש . זאת אומרת... זה לא יכול להיות מחזור שככה ממש הקדים . בקיצור . האם הדימום זה קשור לפוסטינור ? פעם ראשונה בחיים לקחנו את זה אני לא מבינה בדברים האלה

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (2) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "בין הסדינים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות

-->