שאלה 336124
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

עצובה בזוגיות, לא יודעת אם מה שהוא עושה לי זה תקין או לא

לוליפופ בת 24 | כתבה את השאלה ב-20/09/21 בשעה 14:21

היי לכולם
אני בת 24, נמצאת בזוגיות כ5 שנים מגיל 19, הוא הזוגיות הראשונה שלי והראשון שלי בהכל והוא לעומת זאת בן 28 וכבר חווה דברים שנהייינו ביחד .

אני בן אדם מאוד לויאלי, מאוד נאמן, כך היה גם לאורך כל הקשר שלנו. אני בחורה שמבחינתי להסתפק במישהו אחד. הוא בא ממשפחה דתית ואני לא , אבל אני כן קרובה למסורת וכמובן שבעקבותיו התחזקתי ושמרנו שבתות יחד .

לפני כשנתיים שהיינו 3 שנים ביחד הבחור רצה שנתחתן , הוא לא הציע לי אבל כבר תיכנן את זה ואמר לחברים משותפים וגיליתי את זה במקרה שבועיים לפני ואמרתי לו שאני חושבת שזה מוקדם ועדיין לא במקום ושאנחנו צריכים לחכות עם זה (יש לציין שהוא לא הציע, הוא ביטל את זה בסוף) .

גם כשהוא בא להציע לי הוא לא דיבר איתי על זה מראש, אני מבחינתי לא ידעתי אם הוא אוהב אותי או לא עד שגיליתי שהוא מתכנן להציע . הוא הסכים ואמר שנחכה עם זה. מאז אני הצעתי לו כמה פעמים לעבור לגור ביחד, הוא לא הסכים.
הוא גר עם שותפים ואני גרה עם המשפחה ואני כל הזמן נוסעת אליו באוטו הפרטי שלי (45 דק נסיעה לכל כיוון), באה לכל באירועים המשפחתיים שלו, מביאה מתנות והכל . הוא לא מגיע אליי אני גרה עם ההורים.

הןא כל הזמן עוקץ אותי בצורה עוקצנית ואומר לי שהוא מפחד שאני לא אהיה מספיק משפחתית, ושאני לא יודעת לבשל ולהכין אוכל ושהוא לא בטוח שאני אצליח להחזיק בית ולטפל בילדים כראוי. בגלל שאני באה ממשפחה של הורים גרושים הוא כל הזמן אומר לי שהוא מפחד שאני גם אתגרש ושאני לא ידע להחזיק בחיי נישואים כי זה מה שראיתי בבית. ממש מעליב .

לפני כחצי שנה הרגשתי שהוא לא מעריך אותי (לא העלתי תמונות בבגד ים ובבגדים לא צנועים בגללו) אז התחלתי קצת להעלות תמונות בבגדי ים כי ירדתי מאוד במשקל ורציתי להשוויץ קצת (אני לא באה מבית דתי ועד שהכרתי אותו בגיל 19 תמיד העלתי תמונות כאלה) והוא מיד האשים אותי שאני בוגדת בו וכולי. אמרתי טוב אם ככה אתה מדבר אליי בוא ננסה לקחת הפסקה, לקחנו הפסקה לחודש פלוס מינוס וכל הזמן דיברנו במהלך ההפסקה ולא עשינו כלום ואחרי חודש אמרתי לו שאני מצטערת על התמונות והוא גם הצטער וחזרנו.

מאז הוא לא מפסיק לעקוץ אותי מתחת לשפם מה שנקרא ובכל הזדמנות אומר לי שאני הוצאתי אותו
מאיפוס כאשר ביקשתי לקחת הפסקה ושבגללי פיטרו אותו מהעבודה ושאני לא אדע להחזיק בית בעתיד ושבגלל שבאתי מבית חילוני אני ארצה להביא ילדים רק בגיל 30 פלוס ועוד כל מיני דברים שכמובן הסברתי לו שזה לא נכון אבל הוא לא מפסיק לחזור על זה.

אני לא יודעת מה לעשןת אני ממש מבואסת

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (9) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות