היי, יש לי שאלה.
אני לא יודעת מה לעשות ואיך להתקדם עם העניין.
אמא שלי רכשה פינת אוכל חדשה בחודש אוגוסט במחיר 6,500₪.
בגלל החגים באותה תקופה וכו' הוא אמר מראש שיהיה עיכוב. בסדר, המתנו.
לקח לו חודשיים שלמים לספק את הסחורה כשכל הזמן אנחנו אלו שיצרו קשר ו"רדפו" אחריו מתי זה יגיע.
הוא העביר אותנו הרבה מפחי נפש עד שנקבע זמן משוער, הבטיח שייצרו קשר לתאם מועד ההגעה ולא יצרו איתנו שום קשר.
אחרי אינספור שיחות עימו בהן קשקש על לוגיסטיקה ובעיה עם חברת ההובלות, הבטיח "פיצוי" על עוגמת הנפש.
מפה לשם רק אחרי קרוב לשבוע מהתאריך שנקב סיפקו את השולחן וכמובן, פגום. בתחתית השולחן הצבע מקולף ומלא שריטות.
המוכר הגיע לראות בעצמו את השולחן ותשובתו הייתה: "בדרך כלל אף אחד לא מסתכל מתחת לשולחן אבל בגלל שזה מפריע לך אני אתקשר לנגר ואבקש ממנו לקחת את הפלטות ביום ראשון, לצבןע מחדש ואחזיר לך עד יום חמישי." בגלל שהתעקשנו שנעבור עוד מפח נפש עם זמני אספקה הוא התחייב שיציב לנגר תנאי להחזיר את השולחן בשלמותו עד יום חמישי ולא, הוא יספק לאמא שלי שולחן חדש מיבואן שיש לו בחנות אותו צבע וגימור.
כמשתמע, הוא לא עמד במילתו. יצרנו איתו קשר והוא שוב טען על עינייני לוגיסטיקה בינו לבין הנגר ורוצה לטפל בעניין רק בעוד שבוע.
עליי לציין שהשיחה עימו קצת יצאה משליטה כי הרגשתי ממש פגועה ומאוכזבת בשביל אמא שלי, שרימו אותה אז דיברתי בקול רם, לא קיללתי או משהו רק הסברתי את עמדתי.
התשובות שלו היו בסגנון "אל תצעקי עליי", "את ילדה את לא מבינה בדברים האלו, אני לא אדבר איתך" וכו'
עניתי שתודה על השירות ונתראה בנציבות הציבור ןניתקתי.
עכשיו השאלה שלי היא איך עליי לנהוג בשלב הזה? אמא שלי לא מעוניינת להחזיר לו את השולחן או רוצה לתת להם את הפלטות ולהתעסק שוב עם משלוחים ומובילים לאחר התקרית הזו.
( היא וויתרה על הכסף בעיקרון.)
אבל אני בכלל לא בטוחה שאצליח לקבל החזר חלקי ממנו על הנזקים. מה עוד נותר לעשות?
אם אפנה לאמון הציבור ודומיהם הפתרון שלהם בוודאי יהיה לקחת את השולחן ושוב, זו לא אופציה.
עליי להניח לזה?
או לפרסם בפייסבוק? (להסתכן בתביעת הוצאת דיבה?)
כי אין לי הוכחות כלומר הקלטות שיחה. רק תמונות והבטחות באוויר
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות