עד היום עשיתי 12 שיעורים כפולים, כלומר 24 שיעורים.
להגיד שאני יודע לנהוג? אולי יותר טוב מנהג ישראלי ממוצע, אבל אני ממש לא מוכן לטסט. ממש לא.
אני לא נבלם כל 5 דקות אמנם, אבל הרבה פעמים המורה נוגע לי בהגה. קבוע אומר לי "יותר ימינה/שמאלה", במיוחד בפניות, צמתים ובמעבר נתיב.
כמעט שלא עשינו חניות. עשיתי חניה בניצב פעמיים וגם זה כי צריך היה להעלות תלמיד אחר.
אני מבין שאין טעם לעשות דברים מתקדמים כמו רוורסים מסובכים, כשעדיין אין שליטה בפניה ימינה ושמאלה. ובספק אם זה משהו שמורה אחר ידע להסביר יותר טוב: מה כבר אפשר להסביר בלסובב את ההגנה לזווית נכונה? זה רק עניין של ניסיון, התמצאות במרחב ויכולת טכנית.
והמורה טוב: כשיש שאלה, אז הוא אומר לעמוד בצד, שולף לוח ומצייר את המקרה ששאלתי לגביו. קבוע שואל שאלות מתאוריה כמו "איך יודעים שהכביש פה הוא דו-סתרי"? "מה המהירות המותרת בכביש הזה?", "אם לא היה פה רמזור, מי מקבל זכות קדימה?", "האם יצאה מחניה נחשבת לצומת?" וכד'.
כשאני עושה טעות, הוא גם אומר לעצור בצד ומצייר צומת ומראה על הלוח מה עשיתי לא טוב.
אז כנראה החלפת מורה זה לא מה שיעשה לי טוב: המורה בסדר, התלמיד זקן מדי בשביל ללמוד מהר.
אז השאלה היא כמה שעורים הגיוני לקחת בגיל כזה?
אותו המורה סיפר שהוא ענה לתלמיד אחר בן 50 שהחישוב הוא: הגיל כפול 2 נותן בערך את מספר השיעורים המינימלי הנדרש. כלומר לפי החישוב הזה (שלא דיבר עלי) אני צריך לעשות כ-70 שיעורים? הגיוני?
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות