שלחתי חבילה לחברה שגרה בעיר אחרת מתנת יומולדת בדואר רשום.
לא עשיתי משלוח מהחנות אלה אני בעצמי ניגשתי עם הפרטי ששלחתי לסניף הדואר, שמתי במעטפה עם הכתובת המדויקת וכולל כתובת להחזיר לשולח, ושילמתי דמי משלוח.
מאז ששלחתי את החבילה במספר אסמכתא למעקב באתר של הדואר כתוב שהחבילה התקבלה למשלוח והועברה להמשך טיפול, ועבר מאז חודש אבל עוד אין בכלל התקדמות.
ניסיתי לפנות לסניף של הדואר שהפנו אותי לטלפון של שירות לקוחות. גם פתחתי פנייה באתר, והם ביקשו שאמלא תצהיר על תכולת החבילה והמחיר.
עשיתי את זה ומאז הם לא עונים לא יותר ולא מעדכנים אותי בכלום.
שאלתי אותם אם יש סיכוי שימצאו את החבילה או לא כדי לדעת אם לקנות מחדש ולשלוח שוב או אם להמשיך לחכות כי אולי עוד ימצאו אותה.
ואני גם רוצה לדעת אם לא ימצאו את החבילה בכלל אם בדואר יחזירו לי את דמי המשלוח ואת הערך של המתנה ששלחתי (כי אני עכשיו צריכה לקנות עוד פעם את אותו הדבר ולשלם שוב דמי משלוח.).
קרה למישהו פה מקרה דומה? מה אפשר לעשות?
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות