היי, אני עובד כ3 חודשים כבר בחברה של מוצר אלקטרוני בתור נציג שירות לקוחות
עכשיו בכניסה לעבודה המנהלים נכנסו וראו שאני ״חד״ והציעו לי תפקיד של נציג של האפליקציה שלהם תמיכה טכנית
עכשיו בתחילת העבודה הוסבר לי שאהיה גם נציג תמיכה טכנית וגם שירות לקוחות
כמובן במידת הלחץ של השירות במוקד
הייתי כחודש לפני שהתחילו להכשיר אותי לתפקיד של הנציג תמיכה טכנית כנציג שירות לקוחות ולאחר ספיגה מלקוחות ועצבים וכאבי ראש הודעתי שאני מעוניין להתפטר ורק לאחר מכן התחילו להכשיר אותי לתמיכה טכנית ברגע שהודעתי שאני מעוניין להתפטר.
מה שבדיעבד קורה זה שאני
כל יום אני מתחיל את היום שלי ב8:30 ובמקום להתחיל שיחות תמיכה טכנית אני מתחיל שירות רגילות בגלל עומס במוקד
על 3 או 5 לקוחות שממתינים על הקו אני אמור לטפל בהם במקום שנציגי שירות לקוחות יטפלו.
מה שבדיעבד ואולי אחרי עצבים שלי אני יורד מהקו של השירות לקוחות ומתחיל שיחות של תמיכה טכנית.
אין תגמול נוסף על זה שאני עושה את 2 הפעולות והם מגדירים את זה כפרס, חשוב לציין שאני סבבה עם התמיכה טכנית מאוד.
אשמח לדעתכם מה עדיף לעשות.
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות