שאלה 372489
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

אמר שהוא רוצה אותי אבל שאנחנו לא מתאימים ואני דואגת לבריאות הנפשית שלו, עצות?

אובדת עצות בת 21 | כתבה את השאלה ב-10/09/23 בשעה 19:42

אני בחורה בררנית, עד שנתקלתי במישהו שיש לי איתו אותם תחומי העניין ויש לו את הווייב שאני מחפשת בגבר והוא משחק בי? הייתה לו חברה ובזמן שהוא היה בזוגיות עמה הוא אמר לי שהוא היה יוצא איתי אם הוא היה רווק. הוא גם תמיד חיפש את תשומת לבי כשהם רבו, אני מניחה שבשבילו אני סתם בחורה חמודה להשתעשע בתשומת הלב שלה ולשמור אותה על אש קטנה.
בזמן האחרון המצב הנפשי שלו ממש החמיר והוא שותה מלא ושמתי לב שזה כבר מזיק למצב הנפשי שלי הידיעה שהוא סובל ומזיק לעצמו. אמרתי לו שאני מחבבת אותו בחזרה. אני כרגע בתהליכים לחזור לשירות לאומי ולצאת לעצמאות והוא מזרז אותי ומלחיץ אותי להתקדם מהר ואני מניחה שזה למה הוא לא רוצה לצאת איתי, הוא לא באמת רוצה אותי באותה המידה שאני רוצה אותו.
לא חסרים בנים שרוצים אותי ויצאו איתי ללא תנאי בזמן שאני רודפת אחרי בחור ששם עליי פס. עד שהתוודאתי בפניו שאני רוצה אותו והוא פאקינג דחה אותה אותי אחרי שהייתי בטוחה שהוא באמת רצה אותי. אני משתוקקת למחוק אותו הרשתות החברתיות כי הוא סתם משחק בי אבל הידיעה שהוא סוג של רוצה אותי והידיעה שהוא סובל ושאני משתוקקת להיות שם בשבילו עוצרות בעדי. אני כ"כ דואגת לו ורוצה להיפגש איתו כדי להרגיע אותו אבל הוא פעם אומר שהוא רוצה אותי פעם אחרת אומר שהוא לא, אומר שהוא רוצה להיפגש איתי ואח"כ לו כ"כ קשה לי לדעת שהוא סובל אבל הוא שם עליי זין ומשחק לי ברגשות, לא מעריך את הדאגה שלי כלפיו, את זה שאכפת לי ממנו אני לא יודעת מה לעשות אני אובדת עצות...

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (5) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מה שעובר עליי"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות