שאלה 377287
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

חדש בחיפוש זוגיות ואין לי מושג מאיפה להתחיל, להתחיל מאפליקציות? להציב לעצמי רף?

ד. בן 24 | כתב את השאלה ב-21/01/24 בשעה 10:49

היי,
אני סטודנט בשנה האחרונה לתואר בלי עבודה, מניח שאני נראה בסדר ויש לי תחביבים סטנדרטיים כמו כלי נגינה למשל. אני לא מישהו שיוצא הרבה ובטח שלא למועדונים וברים, אז אני לא בדיוק מישהו שטוב בסיטואציות חברתיות וגם קשה לי להיות הראשון שמתחיל שיחה. בכלל, עד עכשיו לא שקלתי זוגיות כי לא ראיתי בעצמי מישהו שמסוגל להכיר ולמצוא חן בעיני מישהי, בטח שלא למצוא את עצמי בזוגיות.
האמת שגם די ברחתי מהצורך הזה עד שמישהי התחילה איתי ופשוט במשך יותר מחצי שנה דיברנו כל יום בלי הפסקה, אבל בגלל המרחק העצום שבינינו אני לא רואה איך נוכל להיות ביחד ונראה שהיא די מסכימה על זה. האש בינינו ירדה אבל אנחנו עדיין מדברים מלא בתור ידידים ונראה שהיא דווקא תומכת שלפחות אני "אצא לעולם". אני מספר על זה כי מצד אחד מאוד מבאס אותי שלא ייצא מזה כלום אבל מצד שני אני חייב לה כי היא גרמה לי להבין שנמאס לי להיות לבד.
דיברתי על זה עם כמה חברים ורובם אומרים לי שזה מצוין שנפתחתי וש"לא לומדים לשחות בלי לקפוץ למים", אז פשוט להוריד אפליקציות היכרות ולראות מה הולך משם וגם על הדרך זה יעזור לי עם עוד דברים. למרות זאת כמה מהם אמרו לי שאני לא "אפוי" לזוגיות ויש לי דברים שאני צריך לעבוד עליהם כמו ביטחון עצמי לפני שאני בכלל מציע את עצמי, או שבכלל אתרי היכרויות זה לא המקום ואני רק אעשה לעצמי נזק. יש לי מלא מאוד ספקות לגבי חיפוש זוגיות בגלל זה.
בנוגע למה שאני מחפש, אני באמת פתוח להכל מסתם סטוץ ועד קשר רציני וגם דברים אחרים שאני מפספס, כל עוד מדובר במישהי שרודפת אחרי משהו בין אם זה לימודים, קריירה, ספורט או כל מטרה שהיא. מבחינתי כל השאר זה בונוס.
האם כדאי לי להתחיל מאפליקציות היכרות או להימנע מהם? האם יש רף שאני צריך להציב לעצמי לפני שאני מתחיל לחפש? האם אני צריך להיות יותר ספציפי במה שאני מחפש? האם אני בכלל עושה טעות שאני מתחיל לחפש עם הקו מחשבה הזה?
מתנצל שזה יצא חופר אבל תודה שנתתם לזה זמן ואשמח מאוד לקרוא את דעתכם הכנה.

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (2) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות