0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

שהיא מדברת יוצא לה מהפה ריח לא נעים, אני אמור להרגיש דחייה?איך לדעת אם אני נמשך?

מייקל בן 33 | כתב את השאלה ב-26/02/24 בשעה 16:30

שלום לכולם, מייקל, בן 33, אני היום רווק ומחפש זוגיות, אני בקשר עם מישהי אבל לא יודע אם אני נמשך אליה או לא, רוצה לדעת איך זה אצל זוגות אחרים.
אספר בקצרה על על העבר שלי, לא יצא לי להתנסות בהרבה מערכות יחסים, הייתי במערכת יחסים אחת בלבד של כמעט שנה שממנה יצאתי בסוג של טראומה, גם אני ואני מתאר שגם האקסית שלי. במשך כל הקשר כל פעם שרצינו לממש את האהבה לקיים יחסי מין או אפילו להתנשק, אני הרגשתי דחייה. בנשיקה הדחייה באה לידי ביטוי בטעם שהרגשתי בפה, ובריח החזק שהיה לך שגם לי לבחילה. רוצה לומר לזכותה שהיא עשתה מאמצים מאוד גדולים בשבילי בין אם זה ללכת לרופא שיניים, או לעשות שטיפות פה, אבל הכל היה לשווא. כשראיתי אותה ערומה לא הרגשתי חשק מיוחד, ואף נרתעתי לגעת בה.
חשוב לי לציין שההבנה הזאת היגיע אחרי הרבה מאוד ניסיונות, מריבות, ותסכולים, וגם פרידות. מצד אחד אהבנו את היחד אחד של השנייה, מצד שני זה לא התאים מבחינה מינית. היום אני בקשר עם מישהי ממש חמודה, ממש לאחרונה הכרנו ואני מחבב אותה מאוד, בגוף היא שונה לגמרי מהאקסית שהייתה לי, ואני כן מרגיש משיכה, אני אוהב את הגזרה שלה, ומרגיש לי שכשאני אראה אותה בלי בגדים אני כן אוהב את מה שאני אראה, אבל כשאני נמצא קרוב אליה והיא מדברת, האוויר שיוצא לה מהפה מאוד לא נעים, וגם לה יש ריח חזק מעושה לי בחילה, ומזכיר לי את מה שקרה לי עם האקסית. עדיין לא התנשקנו, ואני רוצה באמת להגיע לשלב הזה בשביל לקבל יותר בטחון ולהבין יותר אם מתאים או לא מתאים. מסקרן אותי לדעת איך זה אצל זוגות אחרים? האם אני אמור להרגיש דחייה או ריח לא נעים כשאני מתקרב לבת זוג שלי? מה אתם ממליצים ?אני מבולבל אשמח לעזרה.

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (9) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות