שאלה 380678
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

חברים טובים ואם לא המראה שלו מזמן הייתי אומרת לו כן , מתקשה לשחרר מזה, מה לעשות?

דניאלה בת 29 | כתבה את השאלה ב-23/04/24 בשעה 13:20

לפני שנה וחצי הכרתי מישהו ,עד לרגע זה ממש לא קרה ביננו כלום לא נשיקה לא דיבור על רגשות שמעבר שאני יודעת שקיימים אצל שנינו ובינתיים פשוט חברות טובה ממש!
יש לנו מעגל חברים משותף שמאז שהכרנו לא הפסיק לומר לנו שאנחנו מתאימים ושהגיע הזמן שניהיה ביחד , במשך שנה שלמה דחיתי את הרעיון והשתקתי את הסביבה כל פעם שהנושא עלה .
אני בת 29 הוא באמצע שנות ה40 ,הגיל לא מפריע לי, מה שכן מפריע זה שהוא לא הטעם שלי בכלל ,קצת צ'אבי ופנים סבבה לא יפה לא מכוער.
אבל משהו קרה בחצי שנה האחרונה במגננות שלי, יש לנו קשר שקוף ואינטימי מבחינה ריגשית ,הוא מכבד אותי, אנחנו רואים אחד את השני על מי שאנחנו באמת, כל פגישה אנחנו צוחקים ומחייכים מלא ,אני בת בית אצלו והמשפחה שלו אוהבים אותי ממש ואני אותם, סבא שלי שהיה כל עולמי נפטר תחילת השנה ובלי להגיד הוא בא להיות איתי בבית חולים ובפטירה הוא בא אלי הביתה דאג לכל ענייני השבעה הביא ציוד אוכל ומה שצריך וגם אחרי היה מגיע בלי להודיע בדיוק במצבים שהייתי נשברת כאילו ידע מראש שאני אצטרך תמיכה .
אני כבר תקופה אומרת שהוא גבר מדהים מדהים ואם לא עניין המראה זה היה כן ממזמן. אני מודה שאני נופלת בנקודה שאני רואה את חברות שלי מתחתנות עם גברים צעירים ונראים טוב וזה גם מה שרציתי בשבילי.. יחד עם זאת יצאתי כבר עם גברים יפים אך לא טובים בשבילי וכל כך רע לי עם זה שזה מפריע לי , כ"כ שטחי . בגלל שהסביבה ממש לחצה עלינו בהתחלה פיתחתי איזה אנטי ודחיתי את זה על הסף ובגלל זה הוא לא עשה שום צעד רומנטי לכיוון , אבל לאחרונה אנחנו ממש מתקרבים והוא מתחיל ליזום יותר יציאות ומרגיש לי שהוא מעלה הילוך ואני עדיין לא סגורה על עצמי . אולי בגלל שננעלתי עוד בהתחלה קשה לי לדמיין שאני מתנשקת איתו קל וחומר להיכנס איתו למיטה בהמשך .
אם אני עוברת את מכשול החיצוניות,שהוא לא מכוער בעיניי אבל גם לא יפה ויש משיכה מינימלית , אני זוכה בגבר חיי וזוגיות עם חברות חזקה גבר שהוא עוגן ויהיה אבא מדהים ויציב. אני רוצה לעבור את המשוכה הזאת אבל קשה לי לשחרר את המחשבה שהייתי רוצה גבר יותר צעיר ויותר יפה .. באמת בדילמה רצינית .

השאלה מיועדת לנשים, מה אתן הייתן עושות?

הייתי מתפשרת על מראה בשביל גבר חיי
 
31
משיכה חזקה זה בסיסי , מוותרת
 
66
גברים מה אתם אומרים - בתגובות .
 
3

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (24) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות