הייייי
אני נמצאת בסיטואציה שאני יוצאת עם מישהו שהייתה לנו הכרות מלפני, היינו חברים בטיול וזה התקדם למעבר. הבחור אמר לי במילים אחרות סוג של שהוא מעוניין אבל הוא לא מתקשר מספיק בעיניי. מה שכן אנחנו יצאנו רק פעם אחת והשיחה במפגש הייתה טובה. האם זה שהוא לא מתקשר מספיק ביום יום בשלב ההתחלתי אומר שהוא לא מספיק רוצה? או שאני סתם אוכלת סרטים וזה לגיטימי לדבר קצת בהתחלה.
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות




















כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות






































2026