שאלה 46837
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

מה עדיף? מדעי המחשב באקדמית תל אביב יפו או בבינתחומי?

אנונימי בן 22 | כתב את השאלה ב-23/10/14 בשעה 08:23

שלום
יום ראשון מתחילים לימודים ומכיוון שנרשמתי מאוחר( בגלל דיכאון שנבע מדחייה מהאוניברסיטה) לבינתחומי ולאקדמית, קיבלתי תשובה חיובית מהאקדמית רק היום בתנאי שאשלם מקדמה עד מחר או היום בערב.
הבעיה שמהבינתחומי עוד לא קיבלתי תשובה והם אומרים לי שאולי מחר מחרתיים או עוד כמה ימים, כששבוע הבא מתחילים הלימודים והשבוע היה לסטודנטים שם שבוע הכרות...
המשפחה שלי מעדיפה שאלמד באקדמית, רוב החברים של אחי בעבודה מתכנתים שלמדו באקדמית( הוא מהנדס חשמל) אחותי גם ממליצה והיא בוגרת כלכלה מאוניברסיטת תל אביב ולומדת בבר אילן תואר שני מנהל עסקים.. והיא כמעט לא התקבלה לתואר שני שם אז היא שקלה ללמוד באקדמית והמליצה..
בעיקרון גם המשפחה שלי אומרים שהרוב שם פלצנים בבינתחומי ויקר (למרות שמגיע לנו החזר בגלל אמא שעובדת אוניברסיטה)..
השאלה שלי מה עדיף במידה ואקבל תשובה חיובית מהבינתחומי? אני ממש רוצה ללמוד שם זה המוסד הכי קרוב לאוניברסיטה בארץ, סטודנטים מכל העולם, מקום יוקרתי, מרכז מחקר ומרצים מחול.. וכמובן שהבוגרים שם במדעי המחשב מרוויחים כמו בוגרי תל אביב והטכניון ומצליחים להתברג לחברות הטובות ביותר...והרבה ממשיכים תואר שני באוניברסיטאות מובילות בארץ או בעולם... אז באמת שווה יותר מדעי המחשב בבינתחומי מהאקדמית? ( אה וחבר של אבא שלי פרופסור מוביל להנדסה באוניברסיטת תא והוא המליץ שאם מכללה ומדעי המחשב אז רק האקדמית.. (בגלל מרצים של אוניברסיטת תא וכו׳) באתר של האקדמית הם עשו טבלה של לימודי מדעי המחשב על פי רמות והם שמו בראש את תא וטכניון, אחר כך האקדמית ובן גוריון ואז רק אז הבינתחומי ואוניברסיטת חיפה בשורה של רמה סבירה.. אמת או חרטא?
בכל מקרה סליחה על החפירה אני באמת חייב תשובה של מישהו שמבין- עזבו כסף ודברים אחרים.. מדעי המחשב בבינתחומי או באקדמית מי מביניהם יותר טוב( השוואה בין שניהם בלבד) כי יום ראשון אני כנראה מתחיל ללמוד באחת מהן כאשר בראש אני נעול על הבינתחומי בתקווה לשכר גבוה ואפשרויות קידום... בניגוד לעצת משפחתי..
בבקשה מי שמבין בעניין אני צריך תשובה ועצה שרלוונטית לשאלות ששאלתי

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (7) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "לימודים וסטודנטים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות