כבר 8 חודשים שאני עובדת במשרד פרסום כמזכירה בלבד.
כך התקבלתי לעבודה, זה הציפיות שהיו ממני, ובשום סעיף בחוזה או בהסכם בע"פ לא נאמר שאני אמורה לנקות גם אחרי כולם כמו פיליפינית.
והאמת? כך אני מרגישה
אין לי בעיה להכין קפה בפגישות, אבל גם לשטוף אחרי זה את הכלים וכל הזמן לנקות את חדר הישיבות? פעם ביום לעבור בפחים בכל המשרדים? לנקות את השירותים? לשטוף כלים בכיור ולוודא שהמטבח נקי? לחטוף צעקות מהבוס במידה והכל לא מצוחצח?
מה אני? מזכירה או מנקה?
האם חלק מהיותי בתפקיד מזכירה מגדיר אותי גם כמנקה של המשרד?
למה כולם כאלה פרזיטים שם? כאלה חצופים!
אני באמת חושבת לכתוב להם מייל תפוצה ולהיכנס בהם, יש שם ילדים צעירים יותר ממני שיכולים לשטוף את הכלים ולנקות את השירותים אחריהם!
מה לעשות?
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות