שאלה 94968
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

החבר טס במרץ לחצי שנה והודיע לי שהוא יפרד ממני לפני הטיסה, מה לעשות?

אורית בת 19 | כתבה את השאלה ב-28/10/15 בשעה 19:05

אז ככה , הוא ואני כבר 3 שנים ביחד שנינו חיילים רק שהוא משתחרר בקרוב ולי יש עוד שנה בצבא .. אם עד עכשיו חשבתי שיש ביננו אהבה גדולה עכשיו אני בכלל לא בטוחה.
מעולם לא היה תכנון לטוס ביחד תמיד אמר שהוא רוצה לעשות את זה לבד וידענו שהוא טס לחצי שנה שנינו התכוננו לזה והחלטנו ביחד שאנחנו נחכה אחד לשני אפילו מרחוק , עד לפני חודש ממש הוא היה אומר לי דברים כמו ״ברור שנחכה אחד לשניה את אהבת חיי ואני לא אתן לך ללכת וכשאחזור נעבור לגור ביחד״.
אתמול הוא התקשר אלי והודיע לי שהוא שינה את דעתו וברגע שהוא יטוס הוא מתכון להפרד ממני ולא להשאר יחד ולא יודע אם יצור איתי קשר אחרי שיחזור לארץ , לא הבנתי מאיפה כל זה פתאום הגיע כמובן ממש נפגעתי ובכיתי והוא אמר שזו דעתו ועכשיו הוא הבין את זה וזה לא ישתנה כי הוא רוצה לטוס חופשי ולבד ובלי חברה על הראש ולא רוצה שנצטרך להתקשר אחד לשני כל הזמן אז שאלתי אותו למה אתה לא נפרד ממני כבר עכשיו בידיעה שאתה מתכוון לעשות את זה גם ככה ? וגם אמרתי שזה לא נשמע בכלל כאילו זה יפריע לך שאנחנו נפרדים והוא ענה שהוא אוהב אותי ורוצה להיות איתי עד הטיסה ושכן אכפת לו שאנחנו נפרדים והוסיף שאם אני רוצה להפרד ממנו שאעשה זאת הוא יקבל את זה בברכה כי מבין שזה קשה לי (כל השיחה התנהלה בבכי מהצד שני והוא פשוט עונה הכל באדישות). אני מרגישה מטומטמת ומנוצלת , האם עלי להפרד כבר מעכשיו מבן אדם כזה ? שעד לפני חודש חשבתי שהוא האהבה שלי ועכשיו גיליתי בן אדם אחר לגמריי ? או פשוט לספוג את הכאב קצת ולבלות את שארית הזמן ביחד ?

להפרד ?

כן עכשיו
 
186
לא , לבלות את שארית הזמן יחד
 
2

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (8) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות