0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

האם הצבא יכול להכריח אותי להיות נהג למרות שאני מפחד מנהיגה?

מדוכא בן 18 | כתב את השאלה ב-31/03/16 בשעה 17:44

היי. הצבא החליט להתעלל בי סופית, ולשבץ אותי כנהג משא כבד (תובלה) למרות שאני לא מסוגל לנהוג. אני לא נוהג גם בחיים הפרטיים שלי כי אני מפחד ולא מסוגל לנהוג פשוט. לפני 5 שנים הייתי עד לתאונת דרכים קטלנית עם פצועים, ומאז אמרתי לעצמי שאני לעולם לא אנהג בעצמי אבל כן אסע בתחבורה ציבורית כי אני סומך על הנהגים הוותיקים יותר מעל עצמי (בבקשה לא לנסות לשכנע אותי לא לפחד מנהיגה ושיהיה בסדר, אני לא רוצה לנהוג וכך אני מעדיף שזה יישאר). הצבא החליט לעשות לי דווקא ולמרות שאלון העדפות נחרץ שם סימנתי את התפקיד במקום האחרון באינטרנט ושאלון נוסף בטלפון בו ציינתי לנציג מיטב שיכתוב לו בבקשה לא לשבץ אותי לתפקיד הזה כי אני מפחד לנהוג, שובצתי כנהג משא כבד (תובלה). על רכב פרטי אני לא נוסע וגם לא בכביש עירוני בעיר שלי, אז על משאית מפלצת בכבישים בין עירוניים? נו באמת! אני לא יכול!
במקום לשנות את השיבוץ הם מנסים ללכלך אותי עם פסיכיאטר וסעיפים נפשיים שיפגעו בי אולי בעתיד, אבל המטרה מקדשת את האמצעים, ולהיות נהג אני לא יכול! יומיים לפני הגיוס יש לי פסיכיאטר צבאי שאיתו אני אמור לדבר על הפחד מנהיגה ועל עוד בעיות נוספות שציינתי בפני הפסיכיאטר האזרחי שכתב את כל הדברים במסמך ונתן את המלצותיו אבל אני מפחד שהפסיכיאטר יחשוב שאני משקר ולא יעזור לי, לא בבעיה הזאת, ולא בבעיות האחרות שלי כי הוא יחשוב שאני מנסה לעקוץ.
האם הצבא יכול להכריח אותי להיות נהג למרות שאני מפחד לנהוג? מה הוא אמור לשאול אותי בנוגע לתאונה, ובכלל? כמה זמן השיחה תיקח, והאם הוא רק ינסה לראות אם אני משקר, או באמת יעזור?
יש לי רישיון אזרחי אבל אני פשוט לא משתמש בו כי אני לא רוצה לנהוג ומפחד מזה. עשיתי בלחץ ההורים רק עכשיו סיימתי למרות שיכולתי לעשות את זה לפני שנתיים וחצי. בקיצור, מאז שעברתי את הטסט המי יודע כמה, אני לא נוהג. לא סומך על עצמי, ומפחד מתאונה כמו שראיתי. אני מתגייס עוד שבוע וחצי, פרופיל 64 בריאותי עם נתוני קצונה. בבקשה בלי תגובות של "הנה, עכשיו תוכל להתגבר על הפחד שלך". לא כך אני אתגבר עליו, אם בכלל ארצה להתגבר עליו.
מי ייקח אחריות אם אני אעשה תאונה ויהרגו אנשים על הכביש? יחזרו אחורה בחקירות ויראו שאני שהבאתי מסמכים מפסיכיאטר שם כתוב שיש לי טראומה ממה שראיתי. עזרה :(
עצוב, יש לך חדש בקשר לשאלה?

עדכון ממדוכא, שואל השאלה 2016-04-06 14:24:43

הצלחתי לפסול את השיבוץ ולקבל הקלות! תודה לכולם :)
שמור עדכון

האם הצבא יכול להכריח אותי להיות נהג למרות שאני לא מסוגל?

כן. את הצבא לא מעניין בכלל שעברת טראומה.
 
10
ברור שלא. אל תדאג.
 
28

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (2) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מהבקו"ם... ועד מתי?!"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות