שלום,
בקרוב אני מתחיל לעבוד בעיצוב גרפי עבור לקוח (לא ישראלי) בארה"ב. הלקוח מעוניין לבצע העברה של השכר על העבודה (20,000 ש"ח) לחשבון הבנק שלי.
מעולם לא עבדתי עד עכשיו ולכן אין לי מושג איך אני מדווח על העבודה למס הכנסה ואיך אני משלם מס.
הייתי שמח אם מישהו היה מסכם לי, במספר צעדים פשוטים, מה *בדיוק* אני צריך לעשות מול מס הכנסה ואיך אני משלם להם.
אין לי הרבה זמן פנוי, והייתי מעדיף להתעסק עם זה כמה שפחות. אם אפשר - כמה שיותר דרך האינטרנט, ובלי לשכור רואה חשבון אם אין צורך אמיתי בכך.
תודה!
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות




















כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות






































2025