היי askpeople,
אני ממש מיואשת מהכיתה שלי ואני מרגישה רע, כל יום אני חוזרת מבואסת מהבית ספר ואני ממש לא יודעת מה לעשות...
עליתי לכיתה ח והימים האלה היו הכי קשים בחיי (או לפחות בזמן האחרון...)
אנחנו כיתה גדולה של 40+ ילדים... אני מרגישה שאני לא מוצאת את המקום שלי בכיתה ואני פשוט לא מתחברת לאף אחת מהבנות. כולן כל כך מגובשות ובקבוצות והן מתנהגות ממש מגעיל, הן צוחקות על ילדים, מרכלות, מתנהגות כמו סנוביות ומתלעמות מכל אחת, הן עושות מה שבראש שלהן... אני לא יודעת מה לעשות, אני צריכה להתחבר אליהן כי אני הולכת להיות איתן עד כיתה יב אבל זה פשוט לא קורה כי אני לא רגילה להיות בסביבה כזאת של ילדות כאלה, כל היסודי הייתי מוקפת בבנות עם ערכים, מתורבתות ועכשיו אני כבר לא. נתחיל מזה שאין לי שום חברה בכיתה חוץ מאחת שבאה איתי והיא ממש חננה אז כל זמן שאני איתה זה מוריד לי מה"אחוזים" להתקבל לחבורה שלהן. לא פעם ולא פעמיים ראיתי אותן נועצות בי מבטים וכל פעם שאני מתקרבת הן פשוט שותקות וצוחקות בשקט ומתלחששות... הבעיה היא שיצרתי רושם ראשוני גרוע, יצרתי רושם של ילדה שקטה, ביישנית ותמימה שאפשר לפגוע בה ולא יקרה כלום, פשוט עדיין לא מכירים אותי ואני ממש לא כזאת אולי רק טיפה. אני גם לא יכולה לעבור כיתה כי אני בכיתת מצויינות מיוחדת של ילדים חכמים ולעבור כיתה פשוט לא בא בחשבון...
אני מרגישה דחויה.... ביסודי הייתי מקובלת והיו סביבי חברות ועכשיו אני מרגישה ממש רע וזה ההרגשה הכי איומה בעולם. אני פשוט לא יודעת איך לנסות להתחיל להתחבר לבנות האלה ואין אף לא אחת שמתנהגת אחרת... אני ילדה ביישנית בהתחלה אבל מצחיקה וכיפית למי שאני מכירה, לוקח לי זמן להיפתח לאנשים ואני מרגישה שאני באמת שווה וכל אחת שתהיה חברה שלי פשוט תרוויח!
כל עצה תעזור לי, גם סיפורים של מישהי שהייתה באותו מצב או דומה לזה ואחר כך יצאה מזה או הסתדרה... כל מיני טיפים...אפילו הדברים הכי קטנים שאפשר לעשות.... תודה מראש!
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות




















כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות






































2025