השנה אני עברתי לבית ספר חדש לחטיבה. ומתישהו המורה העבירה אותי מקום ליד אחד הבנים בכיתה. בהתחלה בקושי דיברנו, אבל אחרי זה כול שיעור כמעט אנחנו צוחקים ביחד ובאמת הרבה יותר כיףף לי ללכת לבית ספר בזכותו. הוא ממש מצחיק אותי בשיעורים ומדיי פעם אנחנו מדברים. ואני לא יודעת אם הוא מרגיש משהו כלפיי או לא. אני מנסה להיראות יותר טוב ועכשיו אני גם ממש משקיעה במראה שלי. בהתחלה הייתה תקופה שממש חיבבתי אותו ועכשיו אני עדיין מחבבת אותו אבל קצת פחות ואני עדיין ממש רוצה שהוא יציע לי ואני לא ממש יודעת איך. בכיתה מלא פעמים יש ילדות שאומרות שהא מאוהב בי והם אומרות שהוא מכחיש ואני לא יודעת אם הוא באמת מאוהב בי. הייתה גם פעם שהיה צלצול לסוף היום והתארגנו ועברה ילדה מהכיתה שהיא חברה טובה שלי והיא אמרה אולי תהיו חברים, ואז היא המשיכה ואמרה הוא רוצה להציע לך אבל הוא פשוט לא יודע אם את בעניין. אני טיפה חייכתי, ואז הוא אמר אני יתקע לך עט בעין - הוא אמר את זה לחברה שלי. ואני לא יודעת אם הוא מרגיש כלפיי משהו אמיתי או לא ואם הוא מכחיש או לא. הוא ילד ממש מקובל ועושה בלאגן וממש מצחיק לנו ביחד בשיעור. אני כאילו ממש חדשה כי רוב החברות שלי לא בבית ספר הזה בכיתה שלי אין לי שום חברה מהבית ספר היסודי ויש רק ילדה אחת מהכיתת ספורט. ואני כן מנסה להשתלב ואני מרגישה שהוא עוזר לי במעבר. אבל בכול מקרה אני ממש רוצה לדעת אם הוא בעניין שלי או לא, ובאלי שהוא יציע לי. נגיד אני יודעת שהוא תמיד מסתובב עם כול המקובלים של השכבה - כאילו הוא ממש מקובל והם גם לפעמים מסתובבים עם עוד בנות ואולי הוא בקטע של אחת מהן - כי הן גם דוגמניות והם הרבה יותר יפות ממני. פליז עזרהההה זה ממששש חשובבבבב לי. מה לעשות??? איך אני ידע מה הוא מרגיש כלפיי??? מה לעשות כדי שהוא יציע לי חברות???
גם חשוב לי לומר שעוד לא היה לי חבר ולא הציעו לי ואף פעם לא ממש התעניינתי בזה כי חשבתי שאף אחד לא רוצה להיות איתי. ואני כן קצת מתביישת
תודה לכול מי שעוזר
;)
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות




















כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות






































2025