נמאס לי לחכות ולדבר אל קיר.
הוזמן שעון בחברת תכשיטים,היה אמור להיות כמתנה.
השעון שרצינו לקנות היה גדול מדי אז החברה שלחה להקטנה.. מפה לשם הייתי בסניף יותר מ5 פעמים הדיילת כל פעם בודקת במחשב או מתקשרת ל״מנהל״ וכלום רק ״עוד מעט זה יחזור עוד מעט״ וזה היה בתקופת חגים אז אמרו גם ״ אחרי החגים אחרי הסוכות יחזור״ היינו גם אחרי החגים העלתי את הטונים וכלום פשוט כמו לדבר אל קיר הדיילת לדעתי אפילו לא מבינה בכלל על מה אני מדברת כאילו אדישה לגמרי ולא אכפת לה. נכנסתי לדף שלהם והופתעתי לגלות שעוד משנה שעברה אנשים מתלוננים עליהם ופונים אליהם ואין מענה וכולם באותו המצב מחכים לתכשיט כלשהו ולא מגיע. בקיצור עבר 4 חודש מאז ההזמנה כשהייתי אמורה לחכות רק שבועיים. אני לא יודעת למי לפנות או איך לעזעזל לדבר אליהם ואני חושבת על תביעה או על דרך כלשהי להשיג את המנהל של החברה הזו ושהוא יוענש על מה שעשה , שילמתי כסף על זה ואני בטוחה שיש עוד כמוני , ופשוט כלום. זה גניבה לכל דבר. מה אתם מציעים לעשות? ממה להתחיל? ואם התביעה זו הפתרון אז מתוך סקרנות כמה כסף אני עלולה לקבל מזה? אני ממש צריכה את עזרתכם ומקווה שתענו . תודה רבה !
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות