כאחד שעובד כבר כמה שנים בשירות לקוחות בכל מיני חברות שונות,
אני מופתע לגלות ומתאכזב בערך מידי יום מהישראלי המכוער.
הישראלי שחושב שמגיע לו הכל, זה שיתעקש, יריב ויצרח על כל דבר , גם כשהוא יודע שהוא טועה.
זה שידבר אל אנשי השירות כאילו היו אחרוני האדם, יחס שהוא לא היה מתייחס גם לשונאיו.
קל לדרוש , לצרוח ולהתנגח - הכל על מנת להשיג את המבוקש גם כשהמבוקש לא אמור להגיע.
הזלזול גם במה שאומרים ומבקשים משהו אחר אוטומטית, לא כי אופן הטיפול לא בסדר אלא כי התשובה לא מוצאת חן בעינהם.
האנשים שמבקשים פיצוי על משהו שקיבלו מראש כמתנה, והשתמשו בה...
קחו את זה לתשומת לבכם, ואל תהיו כאלה. כי יום אחד , הילדים שלכם והאחים הקטנים שלכם יעבדו גם בשירות לקוחות ויסבלו מהיחס המגעיל
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות