0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

לפני שנה הוא דחה את החברה הכי טובה שלי ועכשיו שנינו מעוניינים אחד בשני. ללכת על זה?

Ro בת 21 | כתבה את השאלה ב-20/05/17 בשעה 20:30

אני בטח נשמעת חברה זוועתית אבל אני אבהיר.
סליחה על החפירה...


לפני שנה או יותר חברה הכי טובה שלי סיפרה לי על בחור חתיך ביחידה שלה שהם מדברים. השיחות לא זרמו, הוא היה יבש אלייה ונראה שהיא תמיד יזמה דיבור. פעמיים הוא כתב לה, ׳אז מה מתי רואים אותך׳ ולא באמת עשה עם זה כלום. היא נורא חסרת ביטחון, והיא גם ציינה שהוא חתיך הורס ושהאקסית שלו דוגמנית ושהם עדיין מדברים. אמרתי לה לעשות אחורה פנה.
אם האקסית בסיפור מה נותר לעשות? וכך היה. הם לא נגעו או נפגשנו מעבר לבסיס ובקושי דיברו בוואצפ ואז זה נחתך.
פה ושם היא הזכירה אותו ולא התלהבתי ממנו בכלל.
יש לה חבר כבר שנה + ואני לא יודעת אם היא בכלל זוכרת אותו, אבל לדעתי זה עדיין קצת מעיק על הביטחון שלה שבחור כזה לא רצה אותה.
חכם יפה וכולי.

קצת אחרי התברר שהידיד הכי טוב שלי והבחור הזה הם החברים הכי טובים.
צחקנו על זה.
לפני 8 חודשים היה לידיד שלי יום הולדת ונסעתי לחגוג איתו. בנסיעה ישבתי ליד לא פחות מאשר הבחור המפורסם שדחה את חברה שלי. לא כזה התייחסתי אליו, (לא זוכרת שהסתכלתי עליו בכלל) דיברנו על חברה שלי וציינתי בכוונה שהיא נגדת מצטיינת ושיש לה חבר והוא אמר יפה לה. (בדיעבד לא נראה שזה בכלל עניין אותו) אבל הייתי חייבת לנסות חח

אפילו עשינו סלפי לבקשתו ושלחנו לה. ׳מצחיק׳.
מאז ראיתי אותו עוד בכמה אירועים חברתיים הוא דיי ניסה לתקשר איתי והתעלמתי.
אבל מאותו ערב כל החברים של ידיד שלי עשו לי עוקב באינסטרגם והחזרתי, וכך גם הוא.
ובתקופה האחרונה ידיד שלי מדבר עליו המון, שבכל פעם שהם יוצאים למסיבה כל הבנות באות אליו והוא כמו מגנט לבחורות ובלה בלה. ולא פעם הוא שאל אם אני גם נמשכת אליו וחושבת שהוא חתיך ולמה אני לא מנסה לצאת איתו ועניתי חד משמעית שממש לא. לא התלהבתי מהבחור לא מהסיפורים שחברה שלי סיפרה ולא מידיד שלי וגם לא כזה הסתכלתי איך הוא נראה.

לא מזמן יצא שאני והבחור הזה סתם דיברנו על משהו באינסטרגם (סתם נושא מטומטם) ואיכשהו השיחה המשיכה בחלקים. לא כזה שמתי לב שאני בכלל מדברת איתו, זה לא היה פלרטוט או עניין סתם 2 אנשים שמדברים על כושר דיאטות ומשקל,
ואז הייתה לי שיחה עם ידיד שלי וציינתי שאני מרגישה לא טוב לגבי המראה שלי והוא עשה לי שיחת מוטיבציה ואמר ׳אפילו *** אומר שאת ממש ממש יפה ושיש לך גוף מדהים׳
וזה קצת נגע בי אבל התעלמתי...
השיא היה שהתחלתי לדבר עם אותו הבחור (עדיין בתמימות באינסטרגם) על ספרים ונדהמתי לגלות שהוא קורא המון, כמעט ברמה שלי, ואותם ספרים בדיוק!!!!! וכל עולמי זה ספרות... זה גרם לי להסתכל עליו אחרת.. בחיים לא פגשתי בחור שקורא, ועוד כמוני.
ומאז אנחנו ממשיכים לדבר.. עדיין כביכול בתמימות והוא לא מבקש את המספר למזלי אבל השיחות מעלות הילוך מרגע לרגע ולמעשה אני מוצאת את עצמי מחכה להודעות.. השיחות זורמות, וכייף כל כך, והוא באמת בחור יפיפייה, חכם ומצחיק והרבה יותר הסגנון שלי מאשר של חברה שלי.
פתחתי את הנושא בפני ידיד שלי והוא סיפר לי שהמון פעמים הבחור הזה אמר לו עליי שאני ממש יפה וחכמה ונראית בחורה לקשר רציני (הרבה לפני שדיברנו) אבל ידיד שלי לא עשה עם זה כלום.
והוא גם אמר לי שמאז שהתחלתי לדבר איתו באינסטרגם הוא מציין את זה בפני ידיד שלי ונראה מאוד שמח. אבל לא יודע אם לעשות צעד, ואם אני בעניין בכלל.
הוא גר קרוב, יש לנו חברים משותפים, נושאים משותפים, יכולים לדבר שעות ובוודאות נמשכים אחד לשני.
ועכשיו קצת עלי... היה לי רק חבר אחד, אני סופר קשה, לא נכנסת סתם לקשר, לא מתעניינת סתם, לא לןקחת סיכונים או ׳רק מנסה בשמה של החוויה׳
כשזה בטוח ב80 אחוז אני נכנסת. וזה בטוח. זה בטוח איתו שזה מגוחך. אני כבר 8 חודשים לבד, עדיין מתגברת על האקס שהרס אותי מבפנים בפרידה, פגשתי א ל ף גברים ואף לא אחד לא הצליח לגרום לי דבר בסיסי כמו לחייך או לצחוק והבחור הזה כן... דווקא הוא...
ולגבי החברה שלי, מה יש להגיד?
היא פשוט לא פה. חודשיים + לא ראיתי אותה. היא רק מבריזה, משקרת, מסתירה, לא שואלת עלי, אפילו בשחרור שלי היא לא חגגה איתי. היא לא מספרת לי כלום והיא לא שואלת כלום, מעדיפה חברות שלא סובלות אותה על פניי ואני תמיד עושה ה כ ל בשבילה ומקבלת חרא... לא משנה כמה העלתי את הנושא היא עדיין חרא. היא לא משתנה והכל הרוס בקשר איתה. זה כבר נושא אחר.
ולנוכח המצב אני שואלת, לפספס בחור בשביל חברה כזאת כי יש קווים שלא חוצים?

ללכת על זה למרות הכל?

יש קווים שלא חוצים, חברות מעל הכל.
 
5
ברור, היא במילא לא חברה טובה. אל תפספסי אותו
 
39

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (3) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות