שאלה 173567
אילוסטרציה אילוסטרציה
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

כמעט בכל הפעמים שאני וחבר שלי יוצאים אני זאת שמשלמת, הוא לא מספיק ג'נטלמן?

א' בת 18 | כתבה את השאלה ב-11/06/17 בשעה 21:23

היי אסק פיופול, אני בזוגיות עם מישהו חצי שנה, אני בת 18 (לא חיילת, יש לי פטור מהצבא) והוא בן 25. הוא החבר הראשון שלי ואני מתה עליו. לו מיקודם היו שתי בנות זוג והוא סיפר לי שהן נפרדו ממנו אחרי חודש ואמרו לו שלא מתאים להן הקשר (אחת מהן נפרדה ממנו כדי לחזור לאקס).
מיקודם כשיצאתי עם ידידים הם תמיד שילמו לי על הכול וחלק מהם גם הביאו לי כסף ביד כדי שיהיה לי למתי שהם ילכו כדי לקנות אוכל או משהו אחר.
הדייט הראשון שלי עם חבר שלי היה ביום ההולדת שלו ויצאנו לפאב אחד וקניתי לו גם מתנה כבר מיקודם והצעתי לשלם על החשבון שהגיע כמתנה ליום הולדת, והוא הסכים לזה והייתי בטוחה שזאת הפעם האחרונה שאני משלמת עליו, אבל זה לא קרה, מאז אנחנו הולכים לפאבים ומסעדות כמעט כל שבוע ואני תמיד מציעה לשלם על החשבון מתוך נימוס ומקווה שהוא יעצור אותי ויגיד שאני ממש לא משלמת ושהוא ישלם אבל זה לא קורה, היו נראה לי רק איזה פעמיים שהוא זה ששילם את החשבון וגם זה היה כשהזמנתי כולה כוס בירה באיזה 33 שקל, ותמיד כשאנחנו יוצאים לפאבים או מסעדות אני רק שותה והוא שותה+אוכל ואני עוד משלמת את הכול.
אין לו רכב משלו והוא נוסע ברכב של ההורים שלו וכשאין לו אפשרות לקחת את האוטו שלהם אנחנו לוקחים מונית ואני זאת שמשלמת בשני הצדדים (כשאני שואלת את הנהג כמה עלתה הנסיעה והוא עונה לי, אני מתחילה להוציא כסף מתוך נימוס ומחכה לרגע שהוא יגיד לי שהוא ממש לא נותן לי לשלם ושהוא ישלם אבל הוא לא מגיע..).
והוא גם עובד בבית קפה בקניון והיו כמה פעמים שבאתי אליו לעבודה והוא יצא להפסקה כדי להיות איתי ורצה להזמין בדוכנים בקניון משהו לאכול והצעתי לשלם עליו מתוך נימוס והוא אשכרה נתן לי לשלם עליו....
וגם שלשום היינו במצעד הגאווה בת"א וקניתי לו שם מלא אוכל שהוא רק רצה, ודברים שקשורים למצעד, וגם אחרי זה הלכנו לשוק הכרמל והוא רצה לקנות מישם דברים והצעתי לשלם לו על זה מתוך נימוס והוא נתן לי לשלם, בזבזתי עליו מלא כסף והדבר היחיד שהוא קנה לי זה בקבוק מים ב5 שקל.
ומה שהכי מצחיק בסיפור זה שלו בטח יש הרבה יותר כסף ממני, אני התחלתי לעבוד רק בחודש העשירי ב2016 (וגם אז לא בכל הימים כי היו בעבודה שלי מלא עובדים והגעתי למשכורות של בערך 2,000 שקלים בחודש) עבדתי כמה חודשים בודדים ואז התפטרתי מהעבודה ולא מצאתי 4 חודשים עבודה והתחלתי לעבוד שוב רק לפני שבועיים וגם באותם ה-4 חודשים הוא לא ריחם עלי ועדיין נתן לי לשלם עליו בהכול כשהוא ידע שאני לא עובדת, וכשלא עבדתי היה לי משעמם בבית אז תמיד חיפשתי מקומות לצאת אליהם לבלות עם חברות וחברים, מה שגרם לי להוציא מאוד המון כסף.
ובתקופה ההיא של ה-4 חודשים הוא ביקש שאני אקנה לו צ'ארמסים לפנדורה וקניתי לו שניים שעלו ביחד 500 שקלים ואמרתי לו שעכשיו כבר בקושי נשאר לי כסף והוא עדיין לא ריחם ותמיד נתן לי לשלם עליו בהכול.
וכמובן היו עוד ועוד מקרים שאני זאת שתמיד שילמה עליו וקנתה לו דברים, כמו אימא שלו...
והוא לעומת זאת כנראה מאוד מסודר כלכלית, הוא גר עם ההורים כל החיים שלו ועובד כמעט כל יום כל היום והמשכורת שלו בממוצע היא 7,500 שקלים (לפעמים מרוויח גם 6,000 ולפעמים 9,000), וגם שלשום במצעד הוא פתח את הארנק שלו והיו לו שם מאוד המון שטרות.... הרבה יותר ממה שיש לי בבית+בחשבון בנק.
והוא גם לא עוזר להורים שלו לשלם על הדירה, שאלתי אותו פעם למה הוא לא גר לבד והוא אמר שכי עדיף לו עם ההורים כי אצלם זה בחינם.
אני לא רגילה לגברים שמתנהגים כמוהו...
בהתחלה זה שאני זאת שמשלמת תמיד על הכול הוריד לי ממנו מאוד ומאוד התפלאתי שיש גברים שמתנהגים ככה, אבל עכשיו כבר התרגלתי.

עדכון מא', שואלת השאלה 2017-06-11 22:30:55

הרבה כתבו פה שאני צריכה להיפרד ממנו, אני רוצה להגיד לכם שחוץ מהקטע שאני זאת שתמיד משלמת עליו הוא בן אדם מדהים, וכבר לא אכפת לי לשלם עליו תמיד בהכול, אני גם עדיין גרה עם ההורים ויש לי מספיק כסף לשלם עליו בהכול וגם עלי, זה לא שאני נכנסת לחובות בגלל זה.
שמור עדכון

האם זה בסדר איך שחבר שלי מתנהג בתור גבר?

כן
 
40
לא
 
621

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (41) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות