0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

אחותי בת ה-15 נכנסה להיריון. אין למשפחה כסף או משאבים לטפל בתינוק. מה עושים?

שי בת 16 | כתבה את השאלה ב-27/06/17 בשעה 18:16

היי,
קודם כל, אבקש לא לפרסם את השאלה באתרים אחרים או בפייסבוק.
אני גם מבקשת שאם אתם מגיבים לי בתגובות שזה יהיה מכבד, אני בסך הכל אומרת את דעתי כאן, ובמיוחד מחפשת עזרה.

החבר של אחותי הכניס אותה להיריון בכוח... במילים אחרות, אנס אותה והיא נכנסה להיריון. כמובן שהאידיוט ברח והשאיר אותה ככה, בטראומה, המומה ומבוהלת.
אין לאחותי קשר טוב עם אימא שלנו, אז היא סיפרה רק לי. אחותנו הקטנה בת 11 ככה שלספר לה זה לא בדיוק רעיון טוב... לפני שבועיים אחותי (בת ה15, ד')
עשתה שתי בדיקות היריון. יצא חיובי. כבר שלושה שבועות מאז מה שקרה.
ד' ביקשה ממני לא לספר לאימא בינתיים, אז כיבדתי את זה.
אין לנו אבא, רק אימא (חד הורית), שלוש בנות עם המשכורת של אימי שהיא של 9 אלף בחודש. כולל שכר דירה, אוכל, חשמל, מים ודברים בסיסיים, אין לנו כסף ומשאבים לגדל עוד ילד. ד' לא בוגרת נפשית מספיק ולא מוכנה לגדל ילד. שתינו חושבות ככה. אני אישית גם לא בוגרת מספיק נפשית ולא יכולה לגדל ילד. אחותי בת ה11, זה גם לא אפשרי מבחינתה. לכולנו יש חיים ודברים לעשות, זה לא יילך... אימא שלנו לא תגדל ילד לבד, היא עובדת הרבה, מתאמצת בשבילנו ובקושי יש לה זמן להיות בבית. ואנחנו לא בקשר עם המשפחה הרחוקה (סיפור ארוך).

אין לנו אפשרות לגדל את הילד. אי אפשר להשאיר אותו אצלנו. יהיה כואב להפיל אותו, אבל במידה והיא תלד אותו, נצטרך לתת אותו למשפחה או למישהו אחר. ילדה בת 15 לא צריכה לעבור דבר כזה. לדעת שהתינוק שלה נמצא אצל מישהו אחר. עם כל הכאב שהיא עברה טראומה כזאת, עכשיו היא צריכה עוד אחת?! היא לא מהבנות האלו שעושות יחסי מין ברצון ולא רצו להשתמש באמצעי מניעה. החבר האידיוט הזה אנס אותה! זה לא מגיע לה כל הבלגן הזה. לנו כמשפחה עם בעיות אחרות זה לא מגיע. לאימא שלי שעובדת עשר שעות ביום זה לא מגיע!

אני חושבת שכדאי להפיל אותו. אחותי מתקשה לקבל את הרעיון של הפלה, אבל אנחנו לא חושבות שיש ברירה אחרת. באיזה שהוא שלב נצטרך לספר לאימא, לפני שיהיה מאוחר מדי...

מה עושים?

עדכון משי, שואלת השאלה 2017-07-06 15:15:58

היי!
תודה רבה על העצות, החיזוקים וההבנה. כולכם מדהימים אחד אחד. כל מי שכתב וענה בסקרים, התאמץ בשבילי ובשביל אחותי ועזר לי מאוד. החיזוקים שלכם כל כך עוזרים, הם נותנים לי עוד כוח להמשיך בדרך. סיפרנו לאימא לפני כמה ימים... זה באמת היה הדבר הנכון לעשות. היא קיבלה את זה, חיבקה אותה ואמרה לנו שיהיה בסדר, שהיא תטפל בהכל. מעכשיו ניקח את ד' (אחותי) לפסיכולוג. אנחנו מגישות תלונה במשטרה נגד אותו האידיוט המגעיל הזה... הפלה זאת באמת הדרך הטובה ביותר להתמודד. אימא ואני בעד להפיל. יצרנו כולנו רשימה של בעד ונגד. סקרנו את כל האופציות. אחותי גם בחרה בלהפיל. הורים מאמצים הם באמת יכולים להיות יותר טובים מההורים הביולוגיים, אני יודעת. אני עצמי מאומצת...
אבל אין קשר בין לזה לבין ההחלטה שלקחנו כולנו. יהיה לה מאוד קשה ללדת אותו, לשאת אותו ברחם שלה ולתת אותו. בזמן ההריון אמורים מאוד להיקשר לתינוק. זו טראומה לא קטנה. צריך באמת להביא ילד לעולם מתוך תכנון ומתי שהנפש מוכנה לזה. אני יודעת, כולנו יודעות ומבינות את זה. מחר נלך ל"דלת פתוחה" ונראה מה מו מי.
תודה רבה לכולם... הדעות של כולכם כל כך מעניינות, ולקחתי כל תגובה ותגובה ברצינות.
מה אני עוד יכולה להגיד? אפילו שאתם אנונימיים כאן באתר, כולנו, עזרתם והתחשבתם בי כמו באדם שאתם באמת מכירים. מכל הלב. תודה רבה רבה :)
שמור עדכון

מה עושים?

להפיל את העובר
 
375
שאחותי תלד אותו ואז נמסור אותו לאימוץ
 
38
אחר (בבקשה תכתבו לי בתגובות מה הרעיון האחר שאתם חושבים עליו)
 
15

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (21) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "היריון ולידה"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות