0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

הקבן קבע לי תור לפסיכיאטר צבאי עוד 3 שבועות, מה הסיכויים לצאת?

אלושקי בת 20 | כתבה את השאלה ב-18/07/18 בשעה 15:45


היי . אז ככה . התגסתי מאוחר 20 (נשארתי כיתה , ואז התחלתי יג ופרשתי ונדחה הגיוס)
פרופיל 64 , תאונה בגיל 16 , ומיזה פלטינה עם 8 ברגים בכתף ביד שמאל . ואלרגיות ל - מגון פירות וירקות , תפוח,אפרסק ,אבוקדו , גזר ,שומר , ועוד .. גם אגוזי לוז ופקאן , אבק חתולים וכלבים, דשא .
עם מזרק אפיפן קבוע . לא מתה מיזה אבל יש פריחה וגירודים ונפיחות והתתשויות ברמה. גבוהה, באזרחות היתי בחיסונים קבוע בקפלן .
התגיסתי .למרות שלא רציתי להתגיס , אבל פחדתי , גם אמא שלי פחדנית. בטירונות וקורס היתי עצל קבן 3 פעם ,לא יצא כלום. הוא היה רע וצחק לי , הגעתי לסדיר נסייתי להסתדר , נתתי צאנס . יומיות שעתיים נסיע מהבית . גובניקית , וסמו אותי פקידה אין עבודה
אחרי חודשיים חודש וחצי המצב שלי התחיל להדרדר , בהתחלה ניסיתי לא להראות את הכושי ולהתמודד עם זה , בסוף מצאתי את עצמי בוכה בבית , ואז כבר בצבא כל יום , נהיה לי ממש רע המסגרת , התרחקתי מהכל. למרות האנשים ומפקדים טובים. בקשתי קבן , נפגשתי עם קבן פעמיים קבן אחר בסדיר , בהפרש של שבועיים . בפגישה ה 2 , הוא דיבר עם אמא בפלאפון והיא סיפרה לו שאני ניתקתי קשר מאז שאני בצבא והתרחקתי איתם ושבבצפר שלחו אותי לפסיכולוג ,בכיתה ט או ח , ושאני ילדה בלי חברים מאז ומתמיד , ושלא יצאתי לטיולים שנתיים ואחרי זה הוא אמר לי למה שקרתי כשהוא שאל אותי אם היתי עצל פסיכולוג פעם אמרתי שלא , והוא שאל למה ,אמרתי לו שהתבישתי בזה ויצחקו עלי . בכיתי , בסוף הפגישה הוא אמר שהוא שולח אותי לפגישה עם פסיכיאטר צבאי והביא לי את המס' שלו ואמר שידכנו אותי לגבי הפסיכיאטר מתי , ומר את המספר שלי . התקשרו עלי וקבעו לי תור רק עוד 3 שבועות . ועד אז בלי פגישה עם קבן ..
באמת שרע לי , קשה לי מאוד , לא באתי שטשפטו אותי . חייבת עזרה , איך אוכל לצאת מהצבא ? מה התהליך , ומה הסיכויים לצאת במצב שלי ? משהו אמר לי ,שעובדים עלי הצבא ,ואחרי הפגישה בגלל שאני עדיין מגיע לבסיס שבמרחק של שעתיים רק יעבירו אותי בסיס , למרות שהקבן אמר שהוא מבין שקשה לי במסגרת ובגלל זה שלח אותי לפסיכיאטר צבאי. האם זה אמיתי ? או שכל אחד והסיפור שלו. מה הסיכויים שלי לצאת מהצבא ? מה לעשות? המפקד לי הביא לו חות דעת שהיתי בסדר ובזמן האחרון הדרדרתי ובוכה בלי סיבה כל היום וזה . אני גרה עצל ארוס שלי אבל לפי ת.ז עצל אמא

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (1) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מהבקו"ם... ועד מתי?!"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות