0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

משתגע מלהיות לא קרבי, שווה לעבור?

X בן 20 | כתב את השאלה ב-27/03/19 בשעה 09:08

היי , אני חייל בצבא כבר שנה , בגוב לדעתי כיף רצח , אני ממש נהנה מהשירות שלי , יש לי אחלה של תנאים ומפקדים , תפקיד לדעתי מאוד משמעותי , ומאודד מפתח ברמה החברתית , אפילו די סקסי בניגוד לרוב הגובים בצהל.
כל מי ששואל אותי איך בצבא תמיד מופתע שאני אומר לו שכיף לי , כי מה רע לי , יש לי שירות תש של החיים , בלי תלונות.
אבל מצד שני אני ממש משתגע , כל פעם שאני רואה חייל/ת בקרבי נצבט לי משהו בלב , אני מקנא בהם , אני מרגיש לא שווה לידם , השירות שלי מרגיש ממש לא משמעותי בעיניי לעומתם.
בניגוד לסטטיסטיקות היום , ששליש מדינה לא עושה צבא , ו75 אחוז ממי שכן עושה הם גובניקים , כל המשפחה שלי בקרבי , כולם , וכמעט כל מי שאני מכיר ומעריך בקרבי וממליץ לי גם ללכת ושזה יעשה לי טוב.
אני בחור די בריא יחסית , ספורטיבי , יש לי בעיה רפואית שפשוט עושה אותי חלש יותר מאחרים , אבל לדעתי זה פער שבהרבה עבודה קשה אפשר להתגבר עליו , אולי ...
אם אני רץ 3-4 קילומטר אני מרגיש שאין לי דם במוח וההתעלפות קרובה , אבל יכול להיות שעם קצת אימונים זה יסתדר , אולי זה ככה אצל כל מי שלא רץ בדרך כלל ...
הייתי אצל 2 רופאים צבאיים , שניהם אמרו לי שאין לי שום סיכוי להעלות את הפרופיל , אבל אני יודע שלא ניסיתי מספיק , אני יודע שיש עוד הרבה מה להלחם ולהצליח בזה.
הקטע הוא שלדעתי , אני הרבה יותר מתאים לתפקיד הנוכחי שלי מקרבי ... אני טוב לדעתי עם אנשים , שזה קריטי לתפקיד הזה , וממש לא משהו בריצות לדוגמא , גם קרבי בשגרה שלהם כל היום או שומרים או מתאמנים , על ריצות בעיקר , בכנות לרוץ ולהטחן בשמירות זה 2 הדברים השנואים עליי.
אבל מצד שני יש את רגשי הנחיתות האלה ואת ההרגשה שיכולתי לתת יותר , שיכולתי לדרוש מעצמי יותר , שאני אתחרט על זה בעתיד , בכל הצבעה שיש באתר אם להיות קרבי או לא , אני תמיד אומר למלשבים ללכת רק לקרבי , לדעתי זה השירות האידיאלי שחייל יכול לתת למדינה.
אני גם ממש מרגיש חי בשקר , במסגרת התפקיד שלי אני נראה קרבי לגמרי , יוצא עם נשק הביתה , כולם חושבים שאני צנחן ואני בפנים מרגיש שאני משקר להם ובעיקר משקר לעצמי.
אם ארצה לעבור לקרבי , זה אומר להתחיל מההתחלה את כל הטירונות , אחרי שתכלס עברתי את השלב הזה בחיים ... משהו שממש לא בא לי לחזור אליו.
בקיצור ממש לא יודע מה לעשות ... אני אשמח לשמוע את דעתכם , תודה רבה !

להלחם ולעבור לקרבי ?

תעבור , אתה תשמח על זה בעתיד.
 
1
תישאר ותלמד להיות מסופק מהתפקיד שלך.
 
8

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (3) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מהבקו"ם... ועד מתי?!"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות