0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

לא הולך לי למצוא גבר רציני, למה זה קורה?

רוני בן 24 | כתב את השאלה ב-15/08/19 בשעה 16:10

אין לי רשימת מכולת, אני לא מחפשת את האביר על הסוס הלבן. מה בסה"כ ביקשתי להכיר גבר רציני, מכבד, לבנות זוגיות. אך לצערי אני רק נכוות כל פעם מחדש, ולאט לאט מאבדת את האמון באהבה, וגרוע מזה מתחילה להאמין שחס וחלילה נגזרה עלי בדידות.
נתחיל מזה שאף פעם לא באמת האמנתי שאפשר למצוא זוגיות רצינית דרך הכרויות אונליין כל פייסבוק, אתרי הכרויות וכדומה. אבל אמרתי ננסה, נהיה פתוחים. שנה שעברה ביוני עשיתי את הניסיון הראשון שלי, יצאתי לדייט אחרי שבוע שיחה בווצאפ עם בחור שקבע איתי בפאב, וכשהגעתי נדהמתי לגלות
של " דייט " הצטרך חבר של אותו בחור, מהר מאוד הבנתי מה הולך. הכל מתוכנן מראש, וכמעט הפכתי לאורגיה עבור השניים. אגב אותו חבר שהצטרף לדייט הוא משהו שפעם עבד אותי.. איך הוא לא מתבייש?
אני כבר לא יודעת מה פוגע יותר, זה שבן אדם עבד עלי שהוא רוצה להכיר ומחפש קשר רציני ובסוף ניסה לעשות על חשבוני אורגיה 1+1, זה שלא קיבלתי התנצלות ויותר מזה שהצהרתי שזה פוגע, התגובה שקיבלתי זה: פוסטמה כמוך יש לי הרבה, תגידי תודה שבסוף לא קרה כלום, כי אז היית יותר פגועה, אל תפני לפה יותר, או זה שהחבר שלו עבד איתי ומכיר אותי ואפילו לא היה לו מצפון לעצור את זה. בכל מקרה ה "דייט " הזה ככ כאב לי ששנה אחכ לא יצאתי לדייטים. ואז הגיעה השנה חודש שעבר נרשמתי לאתר הכרויות אחד הגברים שפנה אלי, סיפרתי לו על המקרה עם הקודם ( טעות אני יודעת ) הוא עשה רושם של רציני בווצאפ, גם אמר מחפש קשר, שנה וחצי עבר מאז פרידה שלו מהאקסית, היא פגעה בו על אמון ומבחינתו אמון בל יעבור , הוא רואה זלזול בדייטים מסננים, היה שעה שלא עניתי לו בווצאפ כי הייתי במבחן אז הוא רושם לי " מה הקטע לסנן? למה לפגוע? כי זה מצחיק " יצאנו לדייט אחרי שבוע וחצי
אומנם הוא כיבד באמת לא שלח ידיים, לא דיבר גסויות. אבל רק סיפר על הדייטים הלא מוצלחים שלו, ששאלתי אותו אם ידבר עם חברים שלו על הדייט שלנו אמר מה פתאום כרגע לא, רק אם התפתח משהו. סוף הדייט רצה שנקבע עוד..ואז מסתיים הדייט, פתאום הבן אדם נעשה ציני בטירוף, רושם שלי שהוא מדבר עם חברים שלו על הדייט.. שנייה אחרי שנגמר הדייט, ועוד הוא אמר בדייט עצמו שלא רואה צורך לדבר עם חברים על זה. טוב יום למחרת הבן אדם כבר לא פונה אלי ביוזמתו בווצאפ, לא מתקשר, מסנן, בקושי עונה לווצאפים ( מצאתי עצמי מדברת לבד וזה טעות, להבא למדתי לא עונה סאלמת ) הבחור שהצהיר על אמון משך אותי שבוע עד שהוצאתי ממנו הודעה: את בחורה חמודה מאוד אני בטוח שגבר שיהיה איתך יזכה מאוד!! אבל יצא לי לדבר עם חברים שלי אחרי הדייט, וגם במהלך השבוע והבנו שאיתך פחות מתאים " אז רשמתי לו החלטה שלך, והחלטה שלך להקשיב לחברים, אם אתה במהלך דייט מציע דייט נוסף ואחכ מדבר ככה אז אולי עדיף. כמה ימים אחרי אני מקבלת ווצאפ מבחור אחר ( היי ) שאין לי מושג איך הגיע אלי כי אין לי אותו באנשי קשר מפה לשם הוא רושם. הייתי במקרה ראיתי אותך באנשי קשר שלי ורציתי להכיר..
כמובן דחיתי כי זה הזוי בעייני מה גם שאני לא מכירה אותו והוא לא באנשי קשר שלי והבנתי שמשהו פה הזוי. בקיצור רק אדיוטים נופלים עלי, מה רשום לי על המצח משהו שמושך אותם? אני ככ מקנא לראות אחרים בזוגיות ולמה לי לא מגיע? לי מגיע רק להכווה? כן ברור שלא הכל וורוד בזוגיות.. אבל יש דייט ויש דייט רציני. וחוץ מזה בכל תחום בחיים יש רגעים לא וורודים עדיין לזוגיות יש הרבה דברים טובים. אני כבר מתחילה לא להאמין באהבה גם מאז הדייט השני לא יצאתי לעוד דייטים בכלל אני מתחילה לחשוב שאולי חס וחלילה זה גזר דין..ולמה זה מגיע לי?
שוב אין לי דרישות אני סהכ רוצה זוגיות רצינית כנה ואמיתית. רוצה להכיר גבר שיהיה חבר הכי טוב שלי, לאהוב לתת אהבה גדולה ולקבל אהבה.
כן הפעם למדתי כמה דברים משני הדייטים כמו לא ללכת לדייט בבר, לבחור אני את המקום, אם בחור מסנן אז לא להתרגש ולהמשיך הלאה, וכמובן להקשיב ללב. אם הבחור השני שדיברנו בטלפון משהו בפנים הרגיש לי לא טוב.. וידעתי שיקרה מה שקרה שפתאום תגלי פרצוף אמיתי ושוב להפגע ושוב יורד הביטחון ושוב להאשים את עצמי ושוב לא לרצות דייטים.
הייתי צריכה להקשיב ללב..הוא לא טעה.
אני כבר באמת לא מאמינה באהבה...
בטח לא להכיר אונליין...
או שכניראה לי לא מגיע זוגיות..
תענו לי על הסקר וגם תרשמו בכללי מה שבא לכם
וכן חברות שלי יודעות שאני מחפשת אבל הם לא שדכנית אם יהיה ידיד של חבר של חבר פנוי הן הראשונות שיגידו לי כי הן ממש רוצות שיהיה לי טוב ורואות כמה קשה וכואב לי. הלב שלי אכל פעמיים כאפה אני כבר לא יודעת איך תהיה הכאפה הבאה מה שבטוח היא תהיה.. גם אז אמרתי וצדקתי..
אהה וגם למדתי לא להאמין לגברים ולמילים שיוצאות לכם מהפה כי הם לא אמיתיות לרוב והכל מתוך מניע אישי איך אמר לי ידיד קחי בערבון מוגבל מילים שהדייטים שלך אומרים כי מי שאומר יותר מדיי לא באמת מתכוון לזה. מי שמתכוון לא צריך להגיד את זה אלא להוכיח במעשים. כמו הבחור השני מצהיר יותר מדי שחשוב לו אמון ברגע אמת לא רק שנותן לחברים להשפיע גם מתנהג ההפך ממה שנתן לי לצפות ואמר

מי אשם יותר במקרים שהיו לי

ברור שאת!!
 
6
ברור שהבחורים!
 
7
הם לא בסדר, אבל גם לך יש חלק בהתנהלות לקויה
 
15

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (6) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות