שאלה 278171
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

מנסה לשקם את עצמי, אבל אנשים לא מעוניינים לשמור איתי על קשר

Lynx בן 26 | כתב את השאלה ב-17/01/20 בשעה 16:09

אהלן לכולם. הרבה זמן לא כתבתי פה,בפעם האחרונה שהייתי פה כתבתי את כל מה שעובר עליי ואז הייתי במקום רע אם מחשבות שליליות אז אולי אופן הכתיבה שלי מוכר כבר פה.
הרבה זמן לא הצלחתי למצוא עבודה בגלל שרישיון וצבא אין לי והרגשתי שזה מונע ממני המון דברים,חברים התחילו לאט לאט לעזוב אותי וצברתי חובות בגלל חוסר תעסוקה ומצאתי את עצמי לבד עד שלפני חודשיים קיבלו אותי לעבודה מסודרת,עבודה במחסן קטן שהמנכ"ל יושב קומה מעלינו. לא עבודה קשה מידיי,אחרי עשרות פעמים שמקומות עבודה אמרו לי לא סוף סוף מקום אחד אמר לי כן ונתנו לי הזדמנות,אני הבנאדם הכי צעיר בכל החברה אבל למרות הקשיים של ההסתגלות הצלחתי להיכנס לשגרה,הייתי מאחר עד לא מזמן אז לקחתי אוטובוס לפני כדי שזה לא ייקרה,שמתי לב לטעויות,רצו לפטר אותי בגלל אי הבנה אבל נלחמתי והסברתי ונשארתי בעבודה שלי. בעבודה שלי אומרים שאני תמים ,אני עובד הרבה ביום עם שכר נחמד אבל אני מגיע הביתה ואין לי עם מי לדבר.
אני לא מגיע שבוז לעבודה,אני קורא אפילו קורא ספרים ושומר על שגרת אימונים קבועה.
בשבוע שעבר נתקלתי בחבר לשעבר במקרה אחרי יום עבודה ודיברנו והוא הזמין אותי לשבת איתם,לא קרה הרבה עישנו קצת ומהעייפות נרדמתי . ניסיתי לדבר איתו היום והוא אמר שכבר יש לי תוכניות. ניסיתי לדבר עם חבר אחר שהיה גם כן עכשיו והוא כותב לי שהוא לא מעוניין להישאר איתי בקשר.
כל תקופה כשאני רואה אותם (שנה,חצי שנה,שנתיים) נדמה לי שהם השתנו וזה בכלל לא המצב וכל פעם אני שואל את עצמי "למה בכלל לנסות?" אבל הם בערך ה"חברים" היחידים שאני מכיר.





מרוב שהייתי כל כך הרבה זמן בבית אולי איבדתי את זה? אני תמיד חושב על העבר,למשל,לפני כמה שנים היה לי רומן שלא במכוון עם העוס"ית שלי ואני כל יום חושב על איך שדפקתי למישהו את החיים. אני רוצה להתקשר אליה ולהתנצל אבל אני כל יום הדחיק את הרצון הזה.

מה לעשות?

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (2) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מה שעובר עליי"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות