ב23/3 הזמנתי מוצר מאתר לא הכי ידוע אך בעל חזות אמינה באינטרנט. את התשלום ביצעתי מכרטיס נטען אפ של ישראכרט. מאז לא קיבלתי את המוצר ובחברה לא עונים למיילים. החברה נמצאת בארצות הברית ומתחייבת למשלוח תוך 7 ימים לכל העולם. אני מבינה שהזמנים שונים אבל הם עדיין מציעים את זה גם בתקופה זו באתר שלהם ובכל אופן עבר הרבה יותר זמן והם גם לא משיבים למיילים.
האם יש אפשרות לבקש מחברת האשראי לבטל את החיוב? (לפי החיפוש בגוגל לא היה ברור לי אם זה ניתן רק במקרה של תשלומים ואז מבטלים תשלום עתידי).
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות