0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

למה התחבורה הציבורית בארץ נראית כמו שהיא נראית?

לא מבינה למה בת 18 | כתבה את השאלה ב-25/05/20 בשעה 14:24

היי אסק פיפל,
אני חיילת ויוצא לי המון לנסוע בתחבורה ציבורית, אוטובוסים ורכבות.
יצא לי לחשוב לא מעט על הבעייתיות שיש לנו בארץ, אמנם יש תחבורה ציבורית ובמקומות מסוימים שמחליטים להשקיע את הכסף באוטובוסים יש גם מגוון ומרחב בחירה וכמו כן כמובן תכיפות של קווים/אוטובוסי אגד/רכבות...תלוי ביקוש. את זה אני מבינה, הגיוני שבתל אביב יהיו הרבה יותר אוטובוסים ותחנות רכבת מאשר במקום אחר שיש שם פחות תושבים.
אבל אני לא מדברת על זה,
קשה לי להבין- יש מדינות בעולם שאפשר ממש להסתמך על הרכבות והאוטובוסים, ששם רכב באיזשהו מקום זו פריבילגיה- ואנחנו, ישראל, מדינה כזאת קטנה שאפשר לנסוע תוך כמה שעות מהצפון לדרום ולהקיף את הארץ תוך דקה- אצלינו רכב זה כל כך הכרחי. למה?
למה יש לנו כל כך הרבה פקקים, למה יש כל כך הרבה מכוניות על הכביש? רכב זו הוצאה גדולה כל כך, טסטים, דלק, לקנות, לתחזק...למה כל התושבים בארץ צריכים להחזיק את זה במדינה כזו קטנה? למה לא מעלים את תכיפות האוטובוסים, בונים עוד תחנות רכבת וגורמים לאנשים להבין שהם יכולים להסתמך גם על תחבורה ציבורית? זיהום האוויר יפחת, הרבה פחות עומס בכבישים, פחות תאונות...

יש משהו שממש מפריע לי בעניין הזה, זה או שאתה גר במקום הומה אדם כמו תל אביב, ירושלים או עיר כלשהי ואז יש לך יחסית חלופה של אוטובוסים או שאתה גר במקום מוכר אבל שלא מתחזק את עניין התחבורה הציבורית ואז אתה תקוע ואתה לא יכול לנסוע לעבודה עם רכבת או אוטובוס.

וואלה באסה.
הכי מבאס אותי זה הרכבת עכשיו, בתור חיילת אני רואה המון אנשים, בעיקר מבוגרים, שמתניידים בעיקר בעזרת רכבות ובאסה שאין להם אפשרות כזו עכשיו, כמובן גם נכללים פה האנשים שמצליחים להגיע לעבודה עם רכבת וכמובן החיילים שצריכים לנסוע באוטובוסים ואסור להם גם להיות בתחנות מרכזיות בראשון וחמישי בשעות מסוימות.

סתם תהייה שעברה לי בראש ומעניין אותי מה תגידו עליה כי לי אין תשובה מניחה את הדעת

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (12) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "חברים ואנשים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות