שאלה 292736
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

למה אנשים קונים טלפון נייד יקר? למה זה טוב לכם?

שוקי בן 33 | כתב את השאלה ב-09/06/20 בשעה 12:07

אני מנסה להבין למה אנשים מוכנים להוציא סכומים ענקיים על טלפון נייד? מה מכישר שעולה 1000 דולר נותן לכם שאי אפשר להשיג בטלפון ב250 דולר?
כאילו אני יודע לקרוא מפרט טכני בסיסי ויודע שיש הבדל ברזולוציה/צפיפות פיקסלים. יש הבדל במעבד ובזיכרון ראם. וגם יודע מה זה מצלמה איכותית. אבל מה שאני לא מבין זה - למה כל זה טוב? למה זה חשוב לכם שטלפון יהיה חזק? מה אתם כבר עושים איתו?

* בשביל שיחות טלפון אין שום צורך בחומרה מעבר לרמקול קטן ומיקרופון קטן, באיכות שהיתה בשוק עוד בשנת 2000.
* בשביל לראות סרטים אין צורך במי-יודע-מה מעבד וזכרון. וגם בכל מקרה, איזה כבר איכות צפיה אפשר לצפות ממסך בגודל כף יד? ברור שזה לא חווית צפיה אמתית.
* בשביל שיחות וידאו בהחלט מספיקה מצלמה קדמית פשוטה. לרוב צוואר הבקבוק הוא איכות החיבור לאינטרנט ולא המצלמה.
* מוזיקה אולי? אני שומע עם אזניות תמיד, אז קשה לי לשפוט. אבל הבנתי שדווקא הטלפונים הכי יקרים הם ביטלו את אופציה של לשמוע אם אזניות או משהו. אם אני רוצה איכות שמע, אני תמיד שומע ברמקולים במחשב.
* משחקים? זה הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו שמצדיק השקעה בגרפיקה ומעבד. אבל אז כל PSP (לסוגיו) עולה על הטלפון בכל אספקט של חווית משחק. ובשביל משחקים casual אין צורך בנתוני חומרה מרשימים.

אז אני שואל ברצינות (לא בקטע של להתריס) - למה אתם מוכנים לשלם אלפים על חומרה איכותית? אני תמיד מחפש דגם זול וכמעט תמיד מרוצה (לפעמים יש שדרוגים מפגרים במערכת ההפעלה) ואני רק מנסה להבין מה אני מפסיד. אולי אתם מבינים משהו שאני לא.

תודה מראש למי שיענה ברצינות.

עדכון משוקי, שואל השאלה 2020-06-09 14:45:25

תודה לעונים.
נתתם דוגמאות של מוצרים אחרים כמו רכבים ובגדי מותג.
אז מניסיון שלי, בגדים של מותגים הם איכותיים יותר מבחינת כמות הכביסות שהם עוברים עד שמתפגים. הם נראים יותר טוב (וזאת המטרה של הבגדים, להיראות).
רכבים של יצריות יוקרה זה באמת מיותר. ל-99.99% משתמשי הכביש אין שום יתרון שהם יקבלו מלמבורגיני מול סוזוקי. אבל כשרוכשים רכב משפחתי, אז יש משמעות גדולה למפרט הטכני ויש שיקול מאוד פרקטי של עלויות, נוחות, בטיחות, חווית נסיעה, צריכת דלק ועלות טיפולים. ככה מאוד הגיוני להשקיע לפעמים כמה אלפים יותר ולקבל רכב מדגם חדש של יצרנית מוכרת ומכובדת. אני לא מדבר על לקנות בוגטי בשביל להגיע לעבודה, אלא כל מני BMW או פולקסווגן שהוכיחו את עצמן.
עם טלפונים ניידים, קשה לי להבין. המוגים אכן בעלי מפרט טכני איכותי יותר ולכן חזקים יותר. רק שלא ברור לי לשם מה אותו החוזק. זה באמת כמו לקנות מנוע שמונה צילינדרים בשביל להשוויץ מול החבר'ה? אף אד לא באמת רואה כמה ליבות יש לך בטלפון. מה הקטע?
שמור עדכון

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (14) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "פיננסי וכלכלה"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות