ביום רביעי האחרון הלכתי עם אחותי למסע קניות בגדים לבר המצווה של בנה.
אחרי יום מתיש ומעייף בשעה 19:30 הגענו לחנות בה מצאנו שמלות לבנות של אחותי.
לי המחיר של השמלות היה נראה מופרז (500 ש"ח כל שמלה) וגם לא שוות את המחיר במיוחד. אבל אחותי שהייתה כבר עייפה ומתוסכלת ואחרי הרבה זמן ששהינו בחנות החליטה החלטה פזיזה לקנות אותן.
השמלות שהיו צריכות עוד לעבור תיקונים נשארו בחנות, שאלתי את המוכרת אם ביום ראשון שיגיע אוכל לבוא לקחת את השמלות והיא אמרה שאין סיכוי בכלל ושאולי רק עוד שבוע יתקנו אותם ושהם כבר יתקשרו אלינו, אנחנו שילמנו ונסענו לבית.
יום למחרת בצהריים דשנו קצת בנושא והגענו יחד למסקנה שבכלל לא שווה היתה הקניה לא מבחינה כספית ולא מבחינת איכות, את הנעשה ניסינו להשיב.
כיוון שאנחנו לא מאותה עיר שבה קנינו את השמלות התקשרנו לחנות וביקשנו לבטל עיסקה לפני שיעברו 24 שעות (כדי שנוכל לקבל חזרה כסף מזומן) אך המוכרת (שהיא בעלת החנות) אמרה שלא יכולה לדבר ושנתקשר עוד מעט. קלטנו את הרעיון שהיא מחכה שיעברו 24 שעות ולכן התקשרתי לחברה שגרה באזור וביקשתי שתלך לחנות ותתן לאחותי לדבר עם המוכרת.
בתחילה המוכרת היתממה ואמרה שלא יודעת על מה אנחנו מדברים ושהיא לא מכירה מקרה כזה (לפני שעה וחצי דיברנו?!) אבל אז היא נזכרה פתאום ואמרה שאין על מה לדבר בכלל.(השיחות היו מוקלטות, כך שיש לנו הוכחות)
עכשיו אנחנו בבעיה. מצד אחד רוצים לקבל את הכסף ומצד שני נראה שאין סיכוי באופק. מצער כי 1000 ש"ח זה לא הולך ברגל.
אשמח לשמוע דעות ועצות מה אפשר לעשות. ובכלל אם הטענות שלנו צודקות.
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות