שלום
הוט היו מספקים לי אינטרנט כמעט במשך עשור, במהלך הזמן הזה כרטיס האשראי שלי שונה כי הוא פג תוקף ואצל הוט האשראי נותר אותו המספר, מה שגרם לחוב של 2400 ש״ח וכל זאת בזמן ש-
1. לא קיבלתי שום עדכון על זה (התברר היום שהמס׳ טלפון והמייל במערכת שגויים, רק כתובת נכונה ולא שלחו לי מכתב מודפס)
2. המשיכו לספק לי אינטרנט רגיל עד לפני חודש
הוט טוענים שבאחריותי היה לבדוק את ההורדות שיש לי באשראי ולראות שאין חיוב כבר תקופה, אני טוען שאחרי אינספור נסיונות כושלים בסמס ומייל להשיג אותי כדי להודיע את זה היו צריכים לפנות לברירה היחידה שנותרה - לשלוח לי מכתב בדואר.
בשיחה עם נציגה ביקשתי להתנתק מיידית מהשירות ונמסר לי על ידה שאני נותקתי אוטומטית ביוני ואין שום בעיה מבחינת זה. התקשרתי ע״מ לוודא ונציגה אחרת מטעמם מסרה לי שאני לא מנותק, והיא מעבירה בקשה לניתוק בשבילי (??)
אני מעדיף לדחוף לעצמי מזלג לעין מאשר לתת להוט שקל אחד מהכיס, לא בגלל הסכום, בגלל השירות המזעזע הזה.
רציתי לשאול האם יש לי סיכוי בבית משפט? אני מעוניין לתבוע מאוד.
אודה לדעה של מי שמבין
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות