0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

מתלבטת מה לעשות בקשר לעבודה. האם להמשיך או להתפטר?

פלור בת 30 | כתבה את השאלה ב-21/09/20 בשעה 20:05

היי, אני בת 30, עובדת במקום עבודה כ9 שנים (חנות חיונית) סהכ העבודה היא בסדר יש פלוסים ויש מינוסים.
בעקבות מצב הקורונה וההסגר השני שנעשה, המעסיק שלי מצמצם לכל העובדים בשעות העבודה ובכך גם נפגעת המשכורת. בהסגר הראשון היה גם כך והצעתי למעסיק שלי לצאת לחל״ת (משני סיבות 1. השכר שיוצא לי בסוף כמעט משתווה לסכום של דמי האבטלה. 2. בשביל לעזור לעובדים האחרים לקבל את המשמרות שלי ולא יפגעו בשכר (יש עובדים שעובדים במשרה רגילה כ4 משמרות והופחת ל2 משמרות)
אחרי השיחה שלי עם המעסיק בההסגר הראשון בנושא החל״ת, המעביר לא רצה שאצא לחל״ת בטענה שאי אפשר לדעת אם המדינה תשלם בכלל את הכסף ועדיף שאעבוד ואקבל לפחות איזה שהוא סכום בטוח.
קיבלתי את מה שנאמר ויצא שעבדתי והמשכורת שלי שיצאה פחות מהדמי אבטלה שיכולתי לקבל בפועל.
אחרי תקופה חזרנו לשגרה הכל בסדר.
יצא שלא מזמן קיבלתי מחלה עקב פציעה רצינית לחודש ימים. הודעתי למעסיק ונאמר לי שאם ארגיש טוב ואוכל לצאת מוקדם זכותי. מאחר ושאר האנשים עבדו הרבה מעבר והיה להם קשה יצאתי שבוע וקצת לפני תום המחלה עדיין עם הפציעה אבל יכולתי לתפקד במצב סביר עם הרבה מנוחה (עדיין נמצאת בשלבי החלמה) יוצא שעכשיו נכנסים להסגר שני והמעסיק החליט להוציא לצימצום משמרות מבלי לבקש אישור או לדבר בנושא, איתי לפחות. ויצא שכבר אני נפגעת בשכר משמעותי. באתי לדבר עם אחראית לפני המעסיק לברר אם שוב יהיה צמצום כמו בהסגר הראשון נאמר שכן, אמרתי לה שאני מעדיפה לבקש לצאת לחל״ת והיא אמרה תעשי מה שנוח לך אבל קחי בחשבון שהרבה עובדים עבדו קשה בגלל שיצאתי למחלה עקב שבר ברגל. (מזכירה שיצאתי בסוף מוקדם ממה שאושר לי המחלה על מנת לעזור)
דיברתי עם שתי העובדות (חלק מהצוות) והן אמרו שהן מפחדות ששוב יקצצו להן בשכר כי גם ככה יש משרה קטנה.
הצעתי שוב למעסיק לצאת לחל״ת מאותן סיבות כמו בהתחלה. נאמר לי שאני לא יכולה, לא נתן סיבה ברורה למה. וכי אני צריכה להתחשב באחרים מאחר ואולי פתאם ההסגר יסתיים לפני הזמן ונחזור לעבוד רגיל
אני מבינה אותו אבל מה יקרה במידה ולא יסתיים ההסגר לפני? (אני תמיד אוכל לחזור מהחל״ת בסופו של דבר לפני הזמן) ואני יוצאת שוב נפגעת בשכר שלי ושאר הצוות מקבל גם פחות משמרות ונפגע בשכר.
נאמר למעסיק שזה הרעת תנאים שלי בשכר ויש עילה להתפטרות וקבלת פיצויים ואיני מעוניינת להגיע לזה, במיוחד שמהחל״ת הבעלים לא משלם עליי יותר בשכר.
יוצא שאני נמצאת במבוי סתום, האם להמשיך לעבוד במקום העבודה או להתפטר? וגם אם אני אקבל את
החל״ת ואחרי זה אחזור לעבודה, ההרגשה שקיבלתי מהמעסיק ומהאחראית שאני לא מתחשבת באף אחד פגע בי מאחר ואני תמיד עוזרת ועושה אקסטרה אם מבקשים ולא מסרבת.
(אין לי השכלה גבוהה, עברתי קורס בנושא שעבדתי ולא הצלחתי בו, מהתחום שאני עובדת (בעלי חיים) אין יותר מידי משמרות פנויות ויש לי ידע רב בתחום הזה)
תודה לכם שקראת את הכל ונתתם מהזמן הפרטי שלכם
אשמח לקבל עיצות

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (3) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "עבודה וקריירה"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות