שאלה 314442
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

חברת בר - מים שלא חוזרת לשיחות וממשיכה לחייב אותנו

אנונימי בן 24 | כתב את השאלה ב-04/01/21 בשעה 21:57

אני לא יודע אם יש מקום לשאלות כאלה באתר..
אבל לפני חודש וחצי בערך רצינו להחליף את הבר מים שהיה לנו באותה חברה.
הבאנו להם את הישן שהיה לנו והביאו לנו דגם אחר חדש.
פחות משלושה ימים אחרי ההתקנה התחרטנו כי היה למים טעם מזעזע גם שבועיים אחריי ההתקנה.
אז התקשרנו אליהם שלושה ימים אחרי בבקשה לבטל ושיביאו את המכשיר הישן.
כול ניסיון שיחה איתם מסתיים בזה שהם אומרים שהמנהל יחזור אלינו ואף אחד לא חוזר.
לפני כמעט שבועיים (מחר יהיה שבועיים) שלחנו טופס תלונה באתר של המועצה לצרכנות אבל שוב.. אף אחד לא התקשר אלינו מאז או שלח לי מייל בקשר לזה.
אני בספק שמחר משהו ישתנה. יש משהו לעשות עם זה או שנדפקנו והלכו אלפיים שקל?
יש לציין גם כי חברת האשראי לא מוכנה לבטל את העסקה כי לטענתה קיבלנו את המכשיר החדש. זה לא משנה אם הוא תקין או לא.

עדכון מאנונימי, שואל השאלה 2021-01-06 16:07:40

משום מה אני לא מצליח להגיב לתגובות..
אבל תגובות רעות בפייסבוק לא מעניינות אותם. ניסיתי לשלוח הודעה לצינור ולתוכנית חסכון ואף אחד לא הגיב.
לא מעניין אותם מאף אחד. כנראה שבית משפט זה הפתרון היחיד.
מוזמנים להסתכל בדף פייסבוק של E-Bar ותראה כמה הם לא שמים על אף אחד שם
שמור עדכון

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (2) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "פיננסי וכלכלה"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות

-->