0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

נשואה, חבר קרוב התוודה שיש לו רגשות כלפיי. לספר לבעלי?

לאמשנה בת 29 | כתבה את השאלה ב-09/04/21 בשעה 21:49

היי AskPeople, אני מתחבטת בימים האחרונים בשאלה הזו ומקווה שלקרוא את מה שיש לכם לומר בנושא יעזור לי להחליט.
בגדול, אני בן אדם נחמד וחברותי. אני אוהבת אנשים, ובדרך כלל גם הם אותי. כתוצאה מזה תמיד הצלחתי די בקלות להתחבר לחברים של בעלי, ברמה שעם אלו שאני כבר מכירה שנים אנחנו כבר חברים בפני עצמנו גם בלי קשר לבעלי. אני אוהבת אותם מאוד, ועם כולם הקשר כמובן מאוד מכבד ולחלוטין לחלוטין אפלטוני. על כל פגישה שלנו ללא בעלי הוא כמובן מודע, ואין לאף אחד שום בעיה לספר לו על כל דבר שקורה או נאמר במפגשים האלה... באמת קשר חברי נטו, אני רואה בהם גיסים שלי.

העניין הוא שלפני שנתיים הצטרף למעגל החברים שלנו חבר נוסף, ולצערי אני חושבת שהוא פירש את הנחמדות שלי כעניין כלשהו בו. בהתחלה לא שמתי לב למשהו מוזר, הוא כן שאל שאלות של התעניינות והיה נחמד אבל מכיוון שהסיטואציה הייתה ברורה בעיניי (אני נשואה לחבר שלו!) קיבלתי את זה כהתעניינות חברית נטו וכמובן שהבעתי התעניינות חזרה (בדגש על התעניינות, לא עניין). בשלב מסוים קלטתי את הרמיזות והמבטים והתחלתי להגיב בצורה יותר צוננת, עד שהרגשתי שהוא נרגע. הבעיה שעד השלב שהבנתי מה קורה, הגענו למצב שהוא כבר סוג של בן בית אצלנו... אנחנו נפגשים כמעט כל שבוע, לבד או עם שאר הקבוצה, והיה לי מאוד קשה למנוע את זה בלי לחשוף שאני חושדת שיש לו רגשות אליי... הרגשתי לא בנוח וגם לא ממש היו לי הוכחות, זו הייתה רק הרגשה - לא רציתי גם שבעלי יחשוב שאני איזה נרקיסיסטית וכל הזמן המשכתי לשכנע את עצמי שאני סתם מדמיינת ומנפחת סיטואציות.

ככה במשך תקופה ממש חשדתי שהוא בקטע שלי אבל לא הייתי בטוחה. ניסיתי להתחמק מלהגיע לפגישות שידעתי שהוא יהיה בהן, ומתי שהייתי יכולה הייתי אומרת לבעלי שפחות בא לי שהוא יבוא. כשכבר היינו נפגשים, התעלמתי בהפגנתיות ולא זרמתי עם בדיחות ופלירטוטים שלו. אחרי כל התעלמות הוא נרגע ואז כשהוא חזר להתנהג נורמלי והרגשתי בנוח להיות קצת פחות צוננת ויותר כמו שאני רגילה תמיד להיות - הוא שוב עשה איזו בדיחה או פלירטט וחיכה לראות את התגובה. לפני כמה ימים זה התפוצץ. הוא כתב לי בוואצאפ שהוא לא יכול יותר להתעלם מהרגשות שלו, שהוא מאוהב בי ויודע שהוא לא יוכל להיות איתי אבל הוא רצה שאדע. הוא כתב את זה מאוד מאוחר בלילה, הנחתי שהוא היה שיכור או מסטול... הייתי בהלם ולא היה לי מושג מה לעשות אז פשוט לא הגבתי. למחרת ראיתי שהוא מחק את ההודעות ושלח לי שהוא ממש מצטער, שהוא היה ממש שיכור ולא התכוון ושהוא מבקש שלא אספר לבעלי. עניתי לו שאני כרגע לא מספרת כלום, ושאני מבקשת שהוא ישמור מרחק בינתיים, ומאז אני אוכלת את עצמי ולא יודעת מה לעשות. מצד אחד, זה חבר שהפך להיות מאוד קרוב לבעלי (לא אפרט כדי לא לחשוף יותר מדי פרטים, אבל יש לו חיבור מאוד חזק איתו), אבל מצד שני יש לו רגשות כלפיי ועכשיו אני יודעת את זה בוודאות! וזה לא שהוא מסתיר אותם מי יודע מה שאני עוד יכולה להתעלם איכשהו.

אני מרגישה נורא שאני לא מספרת לבעלי ואני באמת נקרעת, אני לא יודעת מה לעשות... לא רוצה לדמיין כמה הוא ייפגע מה"חבר" הזה... ומצד שני לא יכולה לסבול את המחשבה של להמשיך לראות אותו אחרי הדבר הזה. אני מרגישה ממש מגעיל ומסתובבת כבר כמה ימים עם בחילה מהדבר הזה... מה לעשות?? לספר לבעלי או לשמור את זה לעצמי ולהתמודד?

עדכון מלאמשנה, שואלת השאלה 2021-04-11 14:18:00

*עדכון חדש*

מעדכנת עבור המגיבים שניסו לעזור -
אתמול כתבתי לחבר שהוא מוזמן לבחור: או שאני מספרת לבעלי את מה שקרה, או שהוא מספר לו. הוא ביקש שלא אגיד כלום, ניסה להתקשר והבטיח שישמור מרחק. ברגע שהבנתי שהוא לא מתכוון לומר כלום ניגשתי לבעלי וסיפרתי לו הכל. הראיתי לו את ההתכתבויות, השיחות שהוא מנסה להתקשר אליי ואת התחנונים שלא אספר. כמובן גם את ההודעות שנמחקו. הסברתי לו שזו הסיבה שהתחמקתי מישיבות לאחרונה, ולמה ביקשתי שלא יזמין אותו אלינו. הוא כמובן נפגע מאוד ולקח את זה ממש קשה... הוא מאוד בטח בחבר הזה והוא נגעל ממנו מאוד. החלטנו כמובן לנתק את הקשר עם אותו חבר, והוא קבע לדבר איתו היום בערב שיחה רצינית שאחריה לא ניפגש איתו יותר. מבאס שזה היה צריך לקרות ככה, ועצוב לי שה"חבר" לא היה מסוגל להתגבר על עצמו ולהתמודד בצורה אחרת - אבל לפחות עכשיו זה מאחורינו. שוב תודה רבה לכל מי שבאמת קרא וניסה לעזור, ולמי שלא... תגובתי אליכם בעדכון הקודם.

*עדכון קודם*

אני רואה שחלקכם קצת מתקשים בתגובות אז אני רק רוצה להבהיר כמה דברים: אין ולא היה מעולם שום קשר בלתי הולם ביני לבין אף אחד מחבריו של בעלי. אף אחד מהם לא חצה גבול כזה מעולם איתי, לא פלירטט ובטח לא שום דבר אחר. אני אדם נחמד כי אני כזו לכולם - זה לא ספציפית כלפי חברים של בעלי, זה גם עם חברות וחברים אחרים שלי, זה עם האנשים בעבודה ואפילו לקופאית בסופר. אני אדם נחמד, כזו אני, ואני לא מתכוונת לשנות את זה ולהסתובב בעולם עם פרצוף חמוץ כי יש כאלה שייקחו את הנחמדות שלי לכיוון שלא התכוונתי.

למרות שלא על זה שאלתי, ראיתי שגם קשה לחלקכם שאני קרובה כל כך לחברים של בעלי. אני מבינה את הקושי להבין את זה (בטח לאור השאלה שחוזרת על עצמה פה לא פעם ולא פעמיים, אם גבר יכול להיות ידיד אפלטוני של אישה), אבל בתכלס בעיקר חבל לי עליכם. מעבר לזה שהם גברים ואני אישה, כולנו בני אדם. וכן, יכול להיות לנו חיבור מעולה וחברי, כבני אדם. צר לי שזה מתפרש אצלכם כבגידה, אבל זה ממש לא משהו שמפריע לבעלי ואף להיפך - הוא אוהב שאני מסתדרת טוב עם החברים שלו, לדעתי זה אפילו קריטי לאיכות של המערכת יחסים. שאלתם אותי אם גם הוא בקשר כזה קרוב עם חברות שלי, והתשובה היא שכמובן לא עם כולן (גם אני לא קרובה ברמה הזו לכל החברים שלו, אלא רק לחלק מהם), אבל עם חלקן - בהחלט! ואני שמחה על זה מאוד. בזכות זה המעגלים החבריים שלנו הם של שנינו, חברים שלו הם חברים שלי ולהיפך, וזה רק מעשיר את שנינו וגורם לנו להרגיש בנוח יותר בנוכחותם.

מבהירה שוב, כי אתם מבלבלים בין נחמדות לפלרטוט - *לא מפלרטטת איתו, ולא עם אף אחד אחר*, פשוט נחמדה וחייכנית.

לגבי הצבת גבולות - אני לא מסכימה שלא הצבתי אותם. להיפך, אני מרגישה שבכל פעם שהרגשתי שהגבול שלי נחצה הבהרתי את זה טוב מאוד. מעולם לא שיתפתי פעולה עם שום פלירטוט ושום רמיזה, תמיד התרחקתי לאחר מכן או שהתעלמתי לחלוטין, לפעמים הערתי לו שהוא מגזים. זה שהוא לא מכבד את הגבולות הרבים שהצבתי, אם כבר, מעיד רק עליו.

הרגשתי לא נעים לספר לבעלי ולהרוס את הקשר ביניהם, אבל עזרתם לי להבין שהוא בעיקר מתנהל בתוך הקשר שלהם בצורה רעילה ומגעילה וזה ממש לא מגיע לבעלי. אספר לו היום.

תודה לכל העוזרים והעוזרות, ולכל המלעיזים שקראו לי פה בוגדת... מה אני אגיד לכם. עצוב לי בשבילכם שאתם לא מסוגלים להכיל מורכבות, אתם מפספסים המון קשרים מדהימים בחיים רק בגלל מה שיש למישהו בין הרגליים. כל מקרה לגופו. וחוץ מזה, מותר לי שיהיו לי חברים, כן גם אם אני בזוגיות. וכן כן גם כאלה עם בולבול. מבטיחה שיש לי מספיק איפוק עצמי כדי לא ליפול עליו בטעות....
שמור עדכון

לספר לבעלי?

כן
 
121
לא
 
14

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (21) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות