0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

עבדתי בעבר בעיסוי אירוטי. לספר על זה לבן זוג (פוטנציאלי)?

קיטי, שם בדוי בת 25 | כתבה את השאלה ב-10/05/21 בשעה 20:08

יש לי אזרחות אירופאית אז בקלות מצאתי עבודה בעיסוי אירוטי בשווייץ. יש לי תעודת מעשה מקצועית, אבל הקטע האירוטי מין הסתם בא בלי תעודות.
למי שלא מכיר, מדובר בטיפול המשלב בין מסג' רגיל לבין גירוי מיני ובסופו של דבר פורקן. נעשה בעירום מלא ובאווירה רגועה ואירוטית.
לפי חוקי המקום שלנו, היה אוסר שום מגע מצד המטופל (פרט למקרה שהוא שילם אקסטרה לא קטנה) ורק המעשה נוגעת במטופל. הטיפול עוזר מכה בחינות: הרבה מהמטופלים סובלים מהיעדר מגע אישה, היעדר רכות ואהבה. הם עובדים במקומות מאוד מפרנסים, האישה שלהם לא אוהבת אותם או סתם לא מושכת יותר, והם צריכים מישהי שתהיה איתם אפילו לזמן קצר. חלק סובלים מדימוי גוף נמוך וקושי במציאת זוגיות. חלקפשוט צריכים זה לראות אישה עירומה לידם ולא מעוניינים בזונה.
חלק מהטיפול היה בפציאנטים שהיו להם בעיות שונות בתפקוד המיני, כמו ירידה בחשק, שפיכה מוקדמת, בעיות זקפה. ולרב עם הנשים שלהם בבית הם לא ידעו לקבל את הטיפול הנכון. ולשבת מול רופא כנראה היה להם לא נעים ומלחיץ.
ואני לא אשקר, מלא באו סתם בשביל לגמור וזהו. וגם אני לא אשקר שחסכתי במהלך שנתיים ים כסף. מספיק לקנות דירה בלי משכנתה.

עכשיו, חזרתי בגלל קורונה כי סגרו לנו את המקום. אני לא מתכוונת לעבוד בארץ בעיסוי אירוטי, אבל יש לי תעודות ואני יכולה לעבוד בעיסוי רפואי רגיל. פחות כסף, פחות כיף, אבל יש פרנסה קבועה.

ואני חושבת על זוגיות בעתיד. יש סטיגמה גדולה נגד מעסות אירוטיות. רואים בנו זונות לייט ומציגים אותנו כמופקרות. אבל האמת היא שלא שכבתי עם אף מטופל אף פעם, למרות שהציעו לי לא מעט. אז תוהה אם צריך לספר דבר כזה לבן זוג שיבוא יום אחד? אני יכולה פשוט להגיד שעבדתי ממכון עיסוי בלי לציין פרטים ואז זה לא היה שקר.

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (18) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות