0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

איך לשפר חיי סקס עם מישהי לא מינית?

אנונימי בן 28 | כתב את השאלה ב-25/11/21 בשעה 17:10

היי לכולם.
קודם כל מצטער אם הפוסט ארוך מדי, אבל אשמח אם תקראו ותתנו את עצתכם.

אני בן 28 ובת זוגתי ב-3 שנים האחרונות בת 25. אני בנאדם מאוד ליברלי ומיני והיא פשוט לא. היא אף פעם לא אוננה ואפילו אף פעם לא הסתכלתה על איבר המין שלה (מתביישת כשאני מסתכל עליו). אמא שלה היא בנאדם שמאוד נגד מיניות וסגור כזה לגבי העניין, אין ספק שזה השפיע עלייה. אבל בנוסף גם הדת.

עברנו לגור ביחד לפני כחצי שנה.
אני בנאדם חילוני והיא דתייה, שומרת שבת ומאוד מתחברת ליהדות.
כשהתחלנו לצאת לקח לנו זמן עד שבאמת שכבנו עם חדירה ומאז הסקס לא עלה יותר מדי מדרגות. היינו עושים עד לא מזמן תנוחה אחת או שתיים וגם אלא תנוחות שרק אני זז. (בעיקר מיסיונרית)
עכשיו נכנסה התנוחה שהיא מעליי, אבל הבעיה היא שהיא לא יודעת איך לזוז. אני מנסה להסביר לה איך לזוז אבל יוצא מצב ששוב רק אני זז ב-90% מהזמן בתנוחה הזאת.
כל כמה זמן אני מנסה לשכנע אותה לעשות דוגי, מדי פעם היא מסכימה אבל מהר מאוד מוותרת כי לטענה כשאני מנסה בפעמים הראשונות להחדיר זה פשוט לא מצליח לפעמים אז ישר מוותרת.)
חוץ מזה לא ניסינו שום תנוחה אחרת, וזה בעיקר כי אני מפחד שתעיר הערה מעצבנת שבסוף תבאס אותי ויוריד לי את החשק.

עוד לפני המעבר המשותף (עזבו את זה שאני מאמין בלגור ביחד לפני חתונה), היה לה מאוד קשה לשכב בזמן שמישהו בבית שלה או של ההורים שלי ער. היא הייתה רוצה לחכות כשהם ילכו לישון. לפעמים זה היה עד שעה 12 אבל היא כבר נרדמת באיזה 11. חשבתי שהמעבר ביחד יפתור את העניין, מיותר לציין שלא פתר.

היא לא אוהבת שאני מחדיר לה אצבעות כי היא חוותה פעם אחת אצבעות ממני וזה קצת שרף לה. מאז היא לא מרשה לי בכלל.

לרדת לי מאוד מגעיל אותה, לרדת לה זה מדגדג אותה אז היא לא אוהבת.

היא כמעט ואף פעם לא מורידה חזייה (כמו שציינתי גם למעלה), וזה גם מאוד מציק לי. יש לה חזה מאוד מושך. אז להסתיר אותו בחזייה כל הזמן זה לא כיף. וכשאני מנסה להוריד היא אומרת שזה כואב לה בלי אז אני כבר זורם כי אין לי כוח לזה, אני מפחד שירד לי, אז אני בלת ברירה אומר בסדר.

היא לא כ"כ ידעה לאחרונה מה עושה לה טוב מבחינת מגע. כמו למשל שבחורות שכן מואננות ומיניות יודעות לכוון את הגבר מה הנקודה שהן אוהבות כשנוגעים בהן.

נשיקות בפטמה רק מדגדג אותה ולא מחרמן אותה.

גם כשאני מנסה לגרום לה לגמור, או לפחות "לפנק אותה" אני עושה לה ביד (בלי אצבעות כמו שכבר הסברתי קודם) אבל אז אני עושה דקה שתיים והיא רוצה שאפסיק. וזה עוד קרה לאחרונה, לפני כמה חודשים לא הייתה פתוחה לזה אפילו.

משחק מקדים אין בכלל כמעט, רק קצת נשיקות טיפה ביד ואז ישר היא נשכבת על הגב, וכמובן שאני צריך לעשות את כל העבודה. ב-90% מהפעמים התנוחה היא תמיד המיסיונרית. ככה שאם אני לא גומר מהר, מתחיל לכאוב לי הרגליים והידיים.

אם עובר איזה עשר דקות זה חדירה, אני כבר לא רוצה להגיד לה לשנות תנוחה כי אני מפחד שתגיד שהיא לא רוצה ותוריד לי את החשק, לפעמים היא שואלת יאללה מתי אתה גומר? אני לא סובל את השאלה הזאת. או שהיא אפילו פעם אמרה לי אחרי שאמרתי לה יאללה בואי ננסה תנוחה אחרת (והיא הסכימה סוף סוף, אז כמובן שזה תנוחה שהיא שוב לא עושה כלום וזה על הבטן), "אוף רק אתה נהנה"... :\

לכן האקט עצמו לפעמים מאוד בנאלי וחוזר על עצמו.

חשבתי שהמעבר לגור ביחד ישפר לנו את חיי המין, אבל זה נראה שלא. היא לאחרונה אמרה לי אני רוצה לקנות דילדו, ואני אמרתי בשביל מה? למה זה יעזור לך? עדיך כבר ויברטור. אז היא אפילו לא ידעה מה זה... אז יש מצב שנקנה את זה, אבל גם אם אקנה אני לא יודע עד כמה יעזור. אבל היי, לפחות יש התפתחות קטנה.

עכשיו נדבר על ההתפתחות. אני סופג איתי את המרמור והחשש לעתיד הרבה מאוד זמן. כשהיינו גרים אצל ההורים שלה לרוב תמיד אמרתי תגמר הקורונה אנחנו נעבור לגור ביחד ואז ישתפר (לפחות ציפיתי). התקופה הזאת הייתה יחסית ארוכה אז די אספתי את עצמי וניסיתי לדחות את הדיבור על זה.
הבעיה היא שעכשיו אנחנו חצי שנה כבר גרים ביחד ושום דבר לא השתנה. חוץ מעניין הזה עם הדילדו ושהיא גם בעצמה אמרה לי שהיא יודעת שהמיניות שלנו צריכה להשתפר.

אבל באותו יום שאמרנו שהמיניות שלנו צריכה להשתפר היא זרקה לי סוג של פצצה שפה התחלתי כבר לקבל ספקות. היא אמרה לי שהיא יודעת שאנחנו צריכים לשפר את המיניות והיא רוצה לשפר, אבל ללכת לסקסולוגית זה יהיה רקקק אחרי חתונה. במילים אחרות עם הסקס שלנו הוא 20-30% כרגע מהפוטנציאל, אז זה ישאר ככה או אולי טיפה יותר אבל לנסות לגיע ל-80-90-100% זה יהיה רק אחרי החתונה...

עכשיו איך הייתם מגיבים למשפט כזה? מאז התחילו לי חששות לגבי להתחתן איתה. מאז שעברנו לגור ביחד כל אחד מהמשפחה שלה שואל אותי מה עם חתונה ומתי אנחנו מתחתנים וסתם כל מיני דבירם על חתונה ואני הייתי משדרת לחץ... אמרתי שכרגע זה לא מה שאני חושב עליו כי יש לי כמה פרויקטים חשובים בעבודה (אני עצמאי) והם יסתיימו עוד 3-4 חודשים ואז אני אהיה יותר פתוח לזה. הבעיה היא שזה היה נכון פשוט לא הוספתי גם שהמיניות שלנו צריכה להשתפר ואני חושש ממנה...

עכשיו השאלה הזאת חזרה כמה פעמים וכל הזמן שידרתי לחץ ולפעמים נתתי סיבות אמיתיות אחרות אבל היא כל הזמן נעלבה ואמרה "מה אתה לא רוצה להתחתן איתי?..."

החלטתי ללכת להתייעץ עם סקסולוגית. סיפרתי לה את הסיפור והיא הצדיקה אותי ואמרה לי לא להתחתן איתה לפני שזה משתפר כי אחרי חתונה זה רק נהיה גרוע יותר. הציעה לי להסביר לה שכדאי שנלך לטיפול בשביל לשפר את חיי המיניות שלנו (לא שלה נטו).

קיצר... הדבר הזה ישב אצלי הרבה מאוד זמן, בחודש האחרון די התרחקנו ואפילו לא שכבנו (אני לא הצעתי כי פשוט לא היה לי חשק כבר). אתמול היא פתאום הציעה לשכב אז אמרתי יאללה נעשה את זה זריז. (כמובן שהיה רק תנוחה מיסיונרית בלי שום דבר מיוחד). אחרי הרבה התלבטויות ופחדים מאוד גבוהות איך היא תגיב, היום אמרתי לה שאני חושב שאנחנו צריכים לשפר את המיניות שלנו.

מה שהיא אמרה לי ודי דיברנו על זה במשך איזה ארבעים דקות ועל הדרך גם בכתה וחשפה שהיה לה קשה החודש האחרון שלא ראיתי אותה במצבים נפשיים קשים שהיו לה, ושהיא חשבה שאני כבר לא נמשך אלייה. זה שהיא גם מוכנה ללכת לסקסולוגית רקק אחרי חתונה, לפני אין מה לדבר. אז עניתי שמבחינתי זה פקטור לחתונה. לקחה את זה קשה... אחרי זה הסבירה לי שהיא כן רוצה לשפר אבל לא רוצה ללכת לסקסולגית. אני לא הבנתי מה זה משנה... כי הרי המטרה ללכת לסקסולוגית היא כדי לשפר... אז היא אמרה לי שמבחינה דתית זה לא עולה על הדעת בכלל ללכת אלייה לפני חתונה ואפילו לא רצתה להסביר למה מבחינה דתית אסור מבחינתה :\

אז עכשיו היא רוצה שאני אחקור ואבוא אלייה אם תוצאות של מה לעשות כדי לשפר חיי מין ואז לבוא אלייה עם פרקטיקה.

מה אתם אומרים? איך אני משפר את זה?

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (13) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "בין הסדינים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות